    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Date: Wed, 17 Oct 2012 22:01:30 +0200

    Dnia Sat, 13 Oct 2012 08:35:33 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Tu problem nie dotyczy wszystkich zdjęć pod słońce tylko specyficznych
    > ujęć, gdzie źródło silnego światła jest tuż poza ramką kadru...

    Zajrzyj może gdzieś na portal o optyce, dowiesz się jak i dlaczego powstaje
    flara.

    > Dużo takich zdjęć robisz? Bo ja, z tego co staram się sobie przypomnieć,
    > to kieruję aparat w stronę słońca tylko przy fotografii zachodu Słońca.
    > I takie zdjęcia nie są na iPhone zapurpurowione.

    Twój brak wyobraźni jeśli chodzi o możliwe sytuacje fotograficzne nie jest
    chyba tematem tego wątku?

    > Z tego co piszą w Consumer Reports, nieprzemyślaną konstrukcję
    > obiektywu ma również Samsung Galaxy SIII oraz Motorola Razr MAXX
    > bo te telefony również cierpią na podobny efekt przy zdjęciach pod słońce.

    Na flarę cierpi każdy układ optyczny zwany obiektywem. Skala zjawiska i
    kolorowy zafarb tej wielkości są natomiast unikalne dla iP5.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.