  • Data: 2012-10-17 14:43:07
    Temat: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-16 13:48, Pszemol pisze:
    > Żałość to te biedafony co wymieniłeś, nieporównywalne do iPhone5.
    > No, może Satio ciut zbliżony... ale do pięt mu nie dorasta.

    I to ma być rzeczowa odpowiedź. Żałość :-)
    Te biedafony robią całkiem dobre zdjęcia a Satio bije na głowę bo
    posiadanie _mocnego_ ksenona jest nieodzowne w narzędziu do robienia
    zdjęć szybko, w trudnych warunkach, bez zastanawiania się czy wyjdzie,
    czy będzie coś widać czy słońce to z dobrego kąta świeci.

    Taki przykład. O zmroku na nieoświetlonej ulicy dochodzi do stłuczki.
    Wyciągam telefon i mam w minutę dokumentację zdarzenia.
    IPhone tak potrafi?
    Wiem... Nie masz takich potrzeb. Zdjęcia robisz w dzień na statywie tak
    jak 99% Amerykanów :-) Twój tel. jest przemyślany i dokładnie trafia tam
    gdzie trafia ;-)