    From: Pszemol <P...@P...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Lumia 920 bije na glowe iPhone'a 5
    Date: Fri, 12 Oct 2012 12:31:41 +0000 (UTC)

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Azja też jakoś nie chce ammazing ... została jedna biedna ameryka ....

    Jak ja lubie takie komentarze... Byłeś w Azji? Widziałeś?

    Jasne, w takich Indiach królują taniutkie Nokie oczywiscie bo malo kogo
    stac w ogóle na jedzenie.

    Ale jak sie przejedziesz metrem w Singapurze lub Hong Kongu to zauważysz że
    młodzież spędza czas w podróży na smartfonach... To aż smiesznie wygląda:
    gęsto ludzi i prawie każdy ma w jednej ręce smartfona a w drugie
    uchwyt/drążek ktorego się trzyma w metrze aby nie wyleciec na zakręcie. A
    wśród tych smartfoniarzy na oko moje co drugi ma iPhone - byłem, widziałem
    na własne oczy parę tygodni temu.

    Nawiasem mówiąc, widziałem w Hong Kongu cieką rzecz: dziewczyna na iPhonie
    zaiwania te swoje chinskie literki piszac palcem po ekranie jak pędzelkiem
    po jedwabiu... Ciekawi mnie czy to jakas fajna applikacja do czytania
    odręcznego pisma chinskiego czy może iPhone ma coś takiego w iOS w
    chinskiej wersji. Wyglądało to pisanie naprawde zabójczo...