  • 51. Data: 2012-04-11 11:09:52
    Temat: Re: Lumia 900 - warto obejrzec
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:j...@p...onet.pl...

    >Ale któredy ten firmware przyjdzie jak fonik wiezy nie widzi ? :-)

    Skorzystaja z pierwszego dostepnego wifi.
    Najwyzej sie wystawi przy sklepach - nim dojdziesz do czlowieka z
    reklamacja to juz bedziesz mial naprawiony :-)

    >Nie. I Nokia tez nie sprzedaje sie w takim oblesnym pomaranczowym.
    >Mimo ze na razie AT&T ma go u siebie na wylacznosc...

    Ja tam nie wiem, ale chyba latwiej Nokii wyprodukowac milion
    egzemplarzy z innym nadrukiem niz AT&T zamawiac pudelko pod dany
    telefon u niezaleznego dostawcy i pakowac ..

    > Zapewne od kiedy dostaja od producentów telefony z obrandowana
    > obudowa moga tez sobie zazyczyc custom pudelka.

    O to to to - zazyczyc iu producenta telefonu.

    J.

  • 52. Data: 2012-04-11 13:16:33
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Kto mówi że bez powodu? Ja mówię że dla mnie, u mnie, zasięg
    > jest bez bumpera bardzo dobry i bumper tylko mi przeszkadza
    > więc go zdjąłem.

    I co z tego, że ty masz szczęście?

    > Apple Inc to nie jeden produkt, na dodatek iPhone nie jest niemodny.
    > Próbujesz powtarzać bzdurę myśląc że powtórzeniami zaczarujesz
    > rzeczywistość? iPhone jest wciąż bardzo "modny" i ciągle jest jednym
    > z najlpeszych jeśli nie najlepszym smartfonem na rynku.

    Rynek jakoś się z tobą nie zgadza i coraz częściej wybiera sajsung z
    androidem.

    > Jaką zmianą priorytetów??? Promocja nowego telefonu to nie zmiany
    > priorytetów - wyolbrzymiasz i się niepotrzebnie podniecasz...
    > Zerknij na witrynę AT&T ile telefonów promują jednocześnie.. z iP4S
    > włącznie.

    > W której kolejce po mięso dowiedziałeś się o tych planach?
    > Poza tym - promowanie najmodniejszego i najpopularniejszego telefonu
    > jakim jest dziś niewątpliwie iPhone jest moim zdaniem stratą czasu i
    > pieniędzy.
    > Po co promować coś, co sprzedaje się jak ciepłe bułeczki?

    Aha. Więc zdejmują go z afiszu i unlockują, bo jest u szczytu sławy?
    No to teraz już będzie leciało w dół...

    > Promuje się
    > towar który dopiero wchodzi na rynek bo jest nowy, lub produkt który
    > się słabo sprzedaje i bez pomocy agresywnego marketingu sobie nie
    > radzi.

    I dlatego automatyczna sekretarka w sklepach AT&T reklamuje ajfona? Bo se
    biedny nie radzi? Does not compute.

  • 53. Data: 2012-04-11 13:33:55
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Skorzystaja z pierwszego dostepnego wifi.
    > Najwyzej sie wystawi przy sklepach - nim dojdziesz do czlowieka z
    > reklamacja to juz bedziesz mial naprawiony :-)

    No właśnie ponoć w w tym ich raju wifi jest każdym rogu.

    Tymczasem w hameryce: Nokia obiecała fix około 16 kwietnia. Każdy kto już
    kupił dostanie $100 rekompensaty. A do 21 kwietnia mają sprzedawać ze znizką
    $100, czyli on contract za darmo.

    Co dostali klienci Firmy Apple? Kawałek gumy lub plastiku od oszpecenia
    telefonu? :)

    > Ja tam nie wiem, ale chyba latwiej Nokii wyprodukowac milion
    > egzemplarzy z innym nadrukiem niz AT&T zamawiac pudelko pod dany
    > telefon u niezaleznego dostawcy i pakowac ..

    > O to to to - zazyczyc iu producenta telefonu.

    No i najwyraźniej tak właśnie robi. Zamawia telefony ze swoim logiem w
    pudełkach wg własnego projektu.
    A troll Pszemol sobie ubzdurzył, że Nokia zerżnęła pudełka od Apple i teraz
    nie wie jak z tego wybrnąć :)

  • 54. Data: 2012-04-11 14:22:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    com...

    > I co z tego, że ty masz szczęście?

    Nie mam "szczęścia" tylko problem jest rozdmuchany...
    Utrata odbioru jest minimalna, pomijalnie mała w strefach miejskich
    gdzie anten jest dużo wszędzie. Może jak jesteś gdzieś w lesie to
    wtedy Cię to dotknie ale na codzień się o tym nie myśli i telefonu
    używa bez bumpera dokładnie tak jak z bumperem z tym że bumper
    przeszkadza bo zdejmuje potrzebną "śliskość" z obudowy telefonu.

    > Rynek jakoś się z tobą nie zgadza i coraz częściej wybiera sajsung z
    > androidem.

    Coraz częściej to niech sobie wybiera - iPhone wciąż radzi sobie b. dobrze.

    > Aha. Więc zdejmują go z afiszu i unlockują, bo jest u szczytu sławy?
    > No to teraz już będzie leciało w dół...

    Zdejmują simlocka tylko po upływie kontraktu.
    Dla nowych klientów nie zdejmują simlocka.
    Dla nich nic się nie zmieniło.

    > I dlatego automatyczna sekretarka w sklepach AT&T reklamuje ajfona?
    > Bo se biedny nie radzi? Does not compute.

    No właśnie - to twierdzisz że promują Nokię ZAMIAST iPhone?
    Czy teraz zmieniłeś zdanie i twierdzisz że iPhone nie zdjęli z piedestału?

  • 55. Data: 2012-04-11 14:25:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    com...

> [...]
    > kupił dostanie $100 rekompensaty. A do 21 kwietnia mają sprzedawać
    > ze znizką $100, czyli on contract za darmo.

    A za następny miesiąc będą się prosić aby ktoś nawet za darmochę wziął :-)

    > Co dostali klienci Firmy Apple? Kawałek gumy lub plastiku od oszpecenia
    > telefonu? :)

    Emoticons... brawo!

    > No i najwyraźniej tak właśnie robi. Zamawia telefony ze swoim logiem w
    > pudełkach wg własnego projektu.
    > A troll Pszemol sobie ubzdurzył, że Nokia zerżnęła pudełka od Apple i
    > teraz nie wie jak z tego wybrnąć :)

    Ależ już ustaliliśmy wczoraj, że pomyliłem pudełka z Lumni 800.

  • 56. Data: 2012-04-11 15:17:15
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
    >
    > Nie mam "szczęścia" tylko problem jest rozdmuchany...
    > Utrata odbioru jest minimalna, pomijalnie mała w strefach miejskich

    Tylko że USA to rozległy kraj. W porównaniu z np. Polską ma zabudowę bardzo
    wiejską.

    > Coraz częściej to niech sobie wybiera - iPhone wciąż radzi sobie b.
    > dobrze.

    Na każdego kiedyś przyjdzie jego kolej. WM i BB też sobie radziły świetnie.
    Wersja 4S pokazała, że ajfon się kończy.

    > Zdejmują simlocka tylko po upływie kontraktu.

    Przypadkiem od 8 kwietnia z tragarzami?

    > No właśnie - to twierdzisz że promują Nokię ZAMIAST iPhone?
    > Czy teraz zmieniłeś zdanie i twierdzisz że iPhone nie zdjęli z
    > piedestału?

    Jeszcze nie zdążyli przebrandować wszystkich sklepów. Taki burdel panuje u
    Najlepszego Amerykańskiego Operatora.

  • 57. Data: 2012-04-11 15:22:37
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > wziął :-)
    >
    > Emoticons... brawo!

    > Ależ już ustaliliśmy wczoraj, że pomyliłem pudełka z Lumni 800.

    Ustaliliśmy, że pojęcia nie masz o tym w co pakuje telefony twój ulubiony
    operator.

  • 58. Data: 2012-04-11 21:02:41
    Od: atm <...@v...pl>

    Ciekaw jestem jak rynek przyjmie Lumie i ogolnie tandem Nokia/WP po
    premierze L900. Wg mnie problem z LTE nie jest jakas straszna wpadka.
    Wolalbym taka wpadke i zaproponowane rozwiazanie, niz rozwiazanie Asusa
    z gpsem na donglu... Fakt, ze jesli Nokia reklamowala L900 jako telefon
    niezawodny...to troche przedobrzyla:
    http://www.spidersweb.pl/2012/04/lumia-900-nokia-chc
    iala-dobrze-wyszlo-jak-zawsze.html

  • 59. Data: 2012-04-12 06:06:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    com...

    > Tylko że USA to rozległy kraj.
    > W porównaniu z np. Polską ma zabudowę bardzo wiejską.

    I co z tego?

    > Na każdego kiedyś przyjdzie jego kolej. WM i BB też sobie radziły
    > świetnie.
    > Wersja 4S pokazała, że ajfon się kończy.

    Co pokazała?? :-)

    > Przypadkiem od 8 kwietnia z tragarzami?

    ??? Jakimi tragarzami?

    > Jeszcze nie zdążyli przebrandować wszystkich sklepów.
    > Taki burdel panuje u Najlepszego Amerykańskiego Operatora.

    Przebrandować sklepów??? O czym Ty mówisz? Wiesz w ogóle co to znaczy?

  • 60. Data: 2012-04-12 06:07:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    com...
    > Ustaliliśmy, że pojęcia nie masz o tym w co pakuje telefony
    > twój ulubiony operator.

    Jaki znowu "mój ulubiony operator"? Skąd Ty bierzesz takie bzdury?