  • Data: 2012-03-07 19:32:02
    Temat: Re: Lumia 800 - niemal potrojony czas na baterii
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-03-07, o godz. 18:35:02
    atm <...@v...pl> napisał(a):

    > Pewnie teraz powstanie port tego update na iP4S ;]
    > http://www.engadget.com/2012/03/06/lumia-800-update-
    triples-battery-life/

    Czy może mi ktoś wytłumaczyć jak obniżenie prądu rozładowania ze 150mA
    do 70-90mA niemal trzykrotnie wydłuża czas życia baterii? Jak dla mnie
    to jest ledwo dwukrotna poprawa, nawet w wariancie optymistycznym
    (70mA).

    Albo jakim cudem prąd rozładowania w trybie idle wynosi 150mA, skoro
    bateria ma całej pojemności 1450mAh? Przecież z tego wynika, że ten
    telefon nic sensownego nie robiąc wyssie baterię do zera w mniej niż 10
    godzin.

    --
    Jacek Midura