    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Lumia 800
    Date: Sun, 27 Nov 2011 18:20:02 +0100

    On 2011-11-27 18:05, Piotr M wrote:
    > Witam.
    >
    > Hmm, wygląda na to, że jest to pierwsza Nokia od bardzo dawna, którą
    > chyba będę pragnął mieć. Jest to też pierwsza Nokia dotykowa którą w
    > ogóle bym chciał mieć. Jest to też pierwsza Nokia dotykowa ,która podoba
    > mi się, ma IMO wyjątkowy design (ale to już kwestia gustu). Zatem kurcze
    > wyjątkowy telefon szykuje się. Aż mnie to zdziwiło, zdziwiło mnie to, że
    > Nokia jeszcze mnie zadziwi. Z technicznej strony również jak najbardziej
    > i całkiem całkiem. Nie widzę do czego się przyczepić. Czy to będzie od
    > dawien dawna hit?

> [...]

    Fajnie,ze ten telefon budzi u Ciebie taki entuzjazm, nie chcialbym tego
    popsuc....ale ;]
    1. Problem z bateria okazuje sie byc nie tylko bolaczka nowego iP4S:
    http://di.com.pl/news/41812,0,Nokia_Lumia_800_tez_ma
    _problem_z_bateria.html
    2. Poki co jakosc zdjec jest podobno mocno przecietna, w tym wypadku
    rowniez pracuja nad rozwiazaniem:
    http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=21160:nokia-n9-i-lumia-800-czekaj-na-firm
    ware-do-optyki&catid=1:latest-news&Itemid=103
    3. Porownienie bardzo podobnych wizualnie modeli N9 i Lumii 800 wypada
    dosc niekorzystnie dla tego drugiego:
    http://www.engadget.com/2011/10/26/nokia-lumia-800-v
    s-nokia-n9-the-tale-of-the-tape/