  • 201. Data: 2014-04-04 18:37:57
    Temat: Re: Lukoil
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 08:30:00 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    tl;dr napisaleś coś czy tylko cytaty?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 202. Data: 2014-04-04 18:48:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > A coś w temacie masz do napisania czy też nie potrafisz pływać?

    W temacie napisałem i czekam na informację o tym przejęciu wydobycia gazu w
    Polsce przez Rosjan, o którym pisałes.
    Wtedy będziemy mogli kontynuować rozmowę.

  • 203. Data: 2014-04-04 19:07:03
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 18:48:46 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik k...@g...com ...

    > W temacie napisałem i czekam na informację o tym przejęciu wydobycia gazu w
    >
    > Polsce przez Rosjan, o którym pisałes.
    >
    > Wtedy będziemy mogli kontynuować rozmowę.

    Możesz pokazać miejsce w którym prace mające na celu wydobywanie gazu są chociaż w
    jednym procencie zaawansowane? Pożyjemy zobaczymy czy w w przeciągu najbliższych
    dziesięciu lat w Polsce wydobędzie się więcej niż jeden pierd gazu z łupków.

  • 204. Data: 2014-04-04 19:22:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 10:07:03 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    > chociaż w jednym procencie zaawansowane? Pożyjemy zobaczymy czy w w
    > przeciągu najbliższych dziesięciu lat w Polsce wydobędzie się więcej niż

    to czemu jęczysz, że Putin przejął kontrolę nad Polskim wydobyciem?

  • 205. Data: 2014-04-04 19:28:00
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 19:22:19 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > to czemu jęczysz, że Putin przejął kontrolę nad Polskim wydobyciem?
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Nie Putin tylko Rosja. Napisz do Onetu do Dziennika Telewizyjnego niech ci odpiszą
    skąd mieli taką informację. Ja ją tylko powtórzyłem. Wszystko wskazuje ze w
    informacji była prawda bo na razie nie ma żadnych ruchów z gazem. A przecież ten gaz
    jest nam w Polsce potrzebny jak powietrze do oddychania.

  • 206. Data: 2014-04-04 20:43:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

> [...]
    > są chociaż w jednym procencie zaawansowane? Pożyjemy zobaczymy czy w w
    > przeciągu najbliższych dziesięciu lat w Polsce wydobędzie się więcej

    No i?
    Poprzednio sprzedaz praw była dla Ciebie tragedią.
    Rozumiem, ze teraz jest nic nie znaczącym szczegółem?

    Ale mniejsza o to, na razie nadal nie wiem o jakim przesunieciu decyzji
    dotyczących wydobycia lub nie na stronę Rosji mówiłes.
    Czy moge sie tego dowiedziec... w koncu...?

  • 207. Data: 2014-04-04 22:25:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, masti <g...@t...hell> wrote:

    > zdjęcia były dużo wcześniej niz istniało pojęcie mainstream. Do tego, tak
    > nadal są publikowane.

    Ja mowie o zdjeciach z referendum na Krymie ktore nazwales komunistyczna
    propaganda.

    > wij się. Ale to prawda.

    Jasne. Popacz, komuchy jedne w szkolach ucza o faszyzmie.

    > teraz nie ma znaczenia?

    No a jakie ma?

    > I Ty twierdzisz, ze nie uległeś rosyjskiej propagandzie? Pokaz mi ten
    > sklep wędkarski gdzie sprzedają krążowniki rakietowe i sklep sportowy
    > gdzie sprzedają czołgi. Chetnie kupię.

    Nie ulegam zadnej propagandzie w przeciwienstwie do Ciebie, ocenilem
    trzezwo sytuacje stojac obok. Czemu ma mi zalezec na tym zeby Krym byl
    rosyjski czy ukrainski? Mam to gdzies.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 208. Data: 2014-04-05 02:21:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > No chyba sobie, kurwa!, jaja z nas robisz!

    Czemu mialbym robic?

    > Ty na ruskim żołdzie jesteś, że takie brednie wypisujesz?

    Taaaa, juz mi jeden wmawial, ze na kursy KPZR uczeszczalem...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 209. Data: 2014-04-05 12:38:35
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 2 Apr 2014 17:23:12 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Jak zwykle okazałeś się bardzo merytorycznym rozmówcą...

    Nie pierwszy i nie ostatni raz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 210. Data: 2014-04-05 12:46:47
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 3 Apr 2014 21:14:48 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Co do Polski, to niestety, ale to chory kraj - zawozimy zywnosc i leki,
    >przyjmujemy do swoich szpitali rannych manifestantow (chociaz swoim obywatelom
    >mowimy, ze nie ma kasy na leczenie ani miejsc w szpitalach) ktorych przywodcy
    >otwarcie mowia, ze nalezy im sie Przemysl i kilka innych powiatow.

    I jeszcze tłumaczy się to tym, że nam też kiedyś pomagano. Tak, ale
    nam "pomagał" bogaty zachód, a my jesteśmy biedni, ale do pomocy to
    zawsze pierwsi lecimy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280