  • 181. Data: 2014-04-04 16:17:13
    Temat: Re: Lukoil
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, masti <g...@t...hell> wrote:

    > byłeś tam?

    Widziales zdjecia, nie widzialem na nich zeby skreslajacy karty mieli lufy
    przy skroni.

    > określenie "faszyści" jest prosto z kursów KPZR.

    Radykalni nacjonalisci. Lepiej?

    > mnóstwo. Doczytaj

    Nie badz tak tajemniczy, zdradz przynajmniej kierunek w ktorym mam szukac.
    Mowie serio.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 182. Data: 2014-04-04 16:22:52
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 15:52:07 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > czyli sam przyznajesz, że nikt inny nie poszedł głosować a mimo to
    >
    > frekwencja była ponad 100%?

    > tak mówili na kursach KPZR?

    > a po co robili refendum? Putin nie mógł od razu ogłosić wyniku

    > bo jest nieadekwatny?
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Ukraińscy poborowi nie mogli z przyczyn oczywistych iść glosować. Jak wytłumaczysz że
    poprosili na Krymie o rosyjskie paszporty? Wynik referendum był oczywiście znany
    przed referendum. Dlatego Rosja mogła sobie odpuścić jakiekolwiek prowokacje,
    agitację, czy przymus.

  • 183. Data: 2014-04-04 16:24:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 14:17:13 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Widziales zdjecia, nie widzialem na nich zeby skreslajacy karty mieli
    > lufy przy skroni.

    czyli nie byłeś

    > Radykalni nacjonalisci. Lepiej?

    teraz to już po ptokach. Ujawniłeś się wcześniej

    > Nie badz tak tajemniczy, zdradz przynajmniej kierunek w ktorym mam
    > szukac. Mowie serio.

    kto najechał Kosowo?

  • 184. Data: 2014-04-04 16:25:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 07:22:52 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    > referendum był oczywiście znany przed referendum. Dlatego Rosja mogła
    > sobie odpuścić jakiekolwiek prowokacje, agitację, czy przymus.

    a co powiesz o cywilnych ukraincach, tatarach i innych?
    Byłeś tam w ogóle kiedykolwiek?

  • 185. Data: 2014-04-04 16:32:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, masti <g...@t...hell> wrote:

    > a co powiesz o cywilnych ukraincach, tatarach i innych?
    > Byłeś tam w ogóle kiedykolwiek?

    Tatarzy zbojkotowali to referendum bo tak nawolywali ich przywodcy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 186. Data: 2014-04-04 16:39:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 14:32:21 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Tatarzy zbojkotowali to referendum bo tak nawolywali ich przywodcy.

    no jak to? przecież twierdzisz, że wszyscy głosowali.

  • 187. Data: 2014-04-04 16:40:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, masti <g...@t...hell> wrote:

    > czyli nie byłeś

    Ty tez nie, sa za to zdjecia ktore olewasz.

    > teraz to już po ptokach. Ujawniłeś się wcześniej

    Chyba upadles na glowe bo wszedzie widzisz komunistow, nie uwazasz, ze to
    chore? Kiedy rozwiazywali KPZR mialem bylem troche za mlody by moc
    uczestniczyc...

    > kto najechał Kosowo?

    A kto zbroil Armie Wyzwolenia Kosowa i ile poszlo na to szmalu?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 188. Data: 2014-04-04 16:54:57
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 16:25:36 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Podejrzewam że sporo Ukraińców głosowało za przyłączeniem do Rosji. Jeśli się żyje
    kilkanaście czy kilkadziesiąt lat w takim miejscu jak Krym to przestaje się być
    Ukraińcem. Krym nie jest najgorszym miejscem do życia. Dużo turystów zwłaszcza z
    Rosji. Można całkiem przyjemnie żyć. Jeśli byś żył od kilkunastu lat na Krymie, ale
    byś był Ukraińcem. I dzięki kontaktom z Rosją żyłbyś na przyzwoitym poziomie,
    oczywiście przyzwoitym jak na tamte warunki ale o wiele wyższym niż na Ukrainie. To
    jak by ci zaproponowano pozostanie w skorumpowanej Ukrainie, z którą poza dowodem
    osobistym specjalnie kontaktu nie miałeś. Albo możliwość życia na przynajmniej takim
    samym poziomie albo wyższym ale pod godłem Rosji. To co byś wybrał dla siebie i
    swoich dzieci? Wielu Ukraińców jacy są na Krymie ustawiło się w kolejkach do
    glosowania jako piersi. Żeby mieć gwarancję że w wyniku głosowania zostaną Rosjanami.

  • 189. Data: 2014-04-04 16:58:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 14:40:38 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Ty tez nie, sa za to zdjecia ktore olewasz.

    w przeciwieństwie do Ciebie widziałem tysiące zdjęć komunistycznej
    propagandy i mam je głeboko gdzieś

    > Chyba upadles na glowe bo wszedzie widzisz komunistow, nie uwazasz, ze
    > to chore? Kiedy rozwiazywali KPZR mialem bylem troche za mlody by moc
    > uczestniczyc...

    ale łyknąłeś ich propagande. nikt inny nie używa w tym kotekscie słowa
    "faszyści"

    > A kto zbroil Armie Wyzwolenia Kosowa i ile poszlo na to szmalu?

    kto najechał Kosowo? proste pytanie a unikasz odpowiedzi.

  • 190. Data: 2014-04-04 16:59:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 07:54:57 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Podejrzewam że sporo Ukraińców głosowało za przyłączeniem do Rosji.

    możesz miec dowolne wyobrażenia. Tyle, że nie mają one nic wspólnego z
    rzeczywistością. podobnie jak twoje podejscie do netykiety i cytowania.