  • 171. Data: 2014-04-04 13:58:57
    Temat: Re: Lukoil
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 13:42:10 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > czyli Ty tam byłeś i widziałeś, ze było zgodnie z regułami?
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Wszystko wskazuje że specjalnie oszustwa nie było. Rosjanie z Moskwy byli pewni że
    referendum rozstrzygnie na ich korzyść. No i oczywiście na korzyść ludzi żyjących na
    Krymie. Jak by mieli jakieś straszne parcie na Krym a nie byli pewni referendum to by
    z wojskiem weszli i zrobili regularną wojnę i okupację. Trochę ostrzejsze restrykcje
    ze strony reszty Świata by ich dotknęły. Dali by sobie radę.

  • 172. Data: 2014-04-04 14:07:03
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 13:47:36 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

    > Ja tez widzialem demonstrantow strzelajacych do policji :-) No i nawet gdyby
    >
    > to nadal uwazasz, ze parlament moze odwolac prezydenta?

    > A to skad o tym wiesz? Bo o tym to nawet na Onecie chyba nie pisali...
    >

    > --
    >
    > Artur
    >
    > ZZR 1200

    Tam nie idzie o żaden Krym ani biednych ludzi. O kasę idzie. Ale nie państwową tylko
    tą co sobie włodarze Ukrainy ukradli i zdołowali w formie różnej na Krymie. Kto wie
    czy tylko oni a czy czasami nie i polscy, niemieccy, angielscy politycy itd. A teraz
    jak to pod Rosją jest to upomnieć się nie można. Tyle lat kradli a ruski im jednego
    dnia zabrał. Normalnie wkurwili się do białości. I stąd ten siwy dym.

  • 173. Data: 2014-04-04 14:24:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 11:47:36 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Ja tez widzialem demonstrantow strzelajacych do policji :-) No i nawet
    > gdyby to nadal uwazasz, ze parlament moze odwolac prezydenta?

    > A to skad o tym wiesz? Bo o tym to nawet na Onecie chyba nie pisali...

    wiesz, że nadal zyją ludzie, którzy mają trochę więcej niż 30 lat?

  • 174. Data: 2014-04-04 14:25:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 04:58:57 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Wszystko wskazuje że specjalnie oszustwa nie było.

    nazywasz się wszystko?

  • 175. Data: 2014-04-04 14:34:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, masti <g...@t...hell> wrote:

    > wiesz, że nadal zyją ludzie, którzy mają trochę więcej niż 30 lat?

    No i z tego wieku oni wiedza, ze na krymie ludzie glosowali pod lufami?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 176. Data: 2014-04-04 15:05:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 12:34:13 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > No i z tego wieku oni wiedza, ze na krymie ludzie glosowali pod lufami?

    wróć 3 posty wcześniej i przeczytaj na co odpwiadałeś

  • 177. Data: 2014-04-04 15:14:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, masti <g...@t...hell> wrote:

    > wróć 3 posty wcześniej i przeczytaj na co odpwiadałeś

    Kurde, chyba sam nie widzisz co piszesz. Kogo mieli zmuszac do glosowania
    na tak? Mieszkajacych tam Rosjan? Ktorzy mieli wybor zostac czescia Rosji
    czy byc nadal Ukraina, teraz na dodatek rzadzona przez faszystow? Przeciez
    to dziecko w przedszkolu by Ci powiedzialo co wybiora...

    Oczywiscie watek o Kosowie skwapliwie pominales :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 178. Data: 2014-04-04 15:52:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 13:14:00 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Kurde, chyba sam nie widzisz co piszesz. Kogo mieli zmuszac do
    > glosowania na tak? Mieszkajacych tam Rosjan?

    czyli sam przyznajesz, że nikt inny nie poszedł głosować a mimo to
    frekwencja była ponad 100%?

    >Ktorzy mieli wybor zostac
    > czescia Rosji czy byc nadal Ukraina, teraz na dodatek rzadzona przez
    > faszystow?

    tak mówili na kursach KPZR?

    > Przeciez to dziecko w przedszkolu by Ci powiedzialo co
    > wybiora...

    a po co robili refendum? Putin nie mógł od razu ogłosić wyniku

    > Oczywiscie watek o Kosowie skwapliwie pominales :-)

    bo jest nieadekwatny?

  • 179. Data: 2014-04-04 15:59:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, masti <g...@t...hell> wrote:

    > czyli sam przyznajesz, że nikt inny nie poszedł głosować a mimo to
    > frekwencja była ponad 100%?

    Poszli glosowac mieszkancy, nikt ich na sile z domow nie wyciagal i nie
    zawozil na glosowanie.

    > tak mówili na kursach KPZR?

    Tu nie trzeba kursow KPZR tylko trzezwego spojrzenia. Jednego dnia
    deklarujemy pomoc wojownikom z Majdanu a drugiego dnia ich przywodcy
    mowia ze Przemysl to jest ich i dobrze jakbysmy oddali go im.
    Nie odnosisz tu wrazenia, ze wyszlismy tu troche na frajerow?

    > a po co robili refendum? Putin nie mógł od razu ogłosić wyniku

    Po to, zeby mieszkancy wypowiedzieli sie czy chca mieszkac w Rosji
    czy na Ukrainie.

    > bo jest nieadekwatny?

    Czemuz to? Co takiego je rozni?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 180. Data: 2014-04-04 16:12:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 13:59:34 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Poszli glosowac mieszkancy, nikt ich na sile z domow nie wyciagal i nie
    > zawozil na glosowanie.

    byłeś tam?

> [...]
    > mowia ze Przemysl to jest ich i dobrze jakbysmy oddali go im. Nie
    > odnosisz tu wrazenia, ze wyszlismy tu troche na frajerow?

    określenie "faszyści" jest prosto z kursów KPZR.

    > Po to, zeby mieszkancy wypowiedzieli sie czy chca mieszkac w Rosji czy
    > na Ukrainie.

    > Czemuz to? Co takiego je rozni?

    mnóstwo. Doczytaj