  • 161. Data: 2014-04-04 12:23:05
    Temat: Re: Lukoil
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    > Nie chce mi sie szukac, nie wszyscy tez uznali referendum w Kosowie a jednak

    Podaj porównanie, ile krajów poparło oba referenda?

    > Trybunal Sprawiedliwosci

    Czy wypowiedział się też w sprawie Krymu?

    > nie mial nic przeciwko jednostronnej deklaracji niepodleglosci :-)

    Deklaracja niepodległości z samej natury jest jednostronna.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 162. Data: 2014-04-04 12:33:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Podaj porównanie, ile krajów poparło oba referenda?

    A co to konkurs kto da wiecej? Co zmienia ilosc? Gdzie jest ten prog, albo kto
    z wiekszych graczy musi wyrazic zgode zeby bylo to legalne?

    Jak widac, nie trzeba miec poparcia wszystkich by oglosic niepodleglosc.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 163. Data: 2014-04-04 12:35:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 10:15:25 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Republika Autonomiczna Krymu z Sewastopolem.

    po aneksji już takiego tworu podobno nie było. Władze RAK nie robiły
    refrencdum

    > A moze porozmawiamy o referendum w Kosowie ktore UE poparla a Trybunal
    > Sprawiedliwosci stwierdzil, ze prawo nie zostalo zlamane? Albo o
    > poparciu odwolania przez parlament prezydenta wybranego w
    > demokratycznych wyborach i akceptacji samozwanczego rzadu faszystow?

    a wiesz, ze do kwestionowania ustaw/uchwał parlamentu ukrainy są
    odpowiednie środki prawne?
    A referendum organizowane bez zachowania podstawowych zasad demokracji,
    bez list wyborczych i weryfikacji kto głosował pod lufami rosyjskich
    żołnierzy nim nie jest?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 164. Data: 2014-04-04 12:44:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, masti <g...@t...hell> wrote:

    > a wiesz, ze do kwestionowania ustaw/uchwał parlamentu ukrainy są
    > odpowiednie środki prawne?

    Ale o czym Ty mowisz? UE bez zajakniecia poparla zdjecie prezydenta
    wybranego w demokratycznym wyborach.

    > A referendum organizowane bez zachowania podstawowych zasad demokracji,
    > bez list wyborczych i weryfikacji kto głosował pod lufami rosyjskich
    > żołnierzy nim nie jest?

    To wkoncu bylo sfalszowane czy ludzie glosowali pod przymusem? A moze do
    wyboru byla tylko opcja "TAK"? Wrzucilem pare linkow do zdjec jak to
    "pod lufami" wygladalo, nie odniosles sie do tego...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 165. Data: 2014-04-04 12:50:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 10:44:17 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Ale o czym Ty mowisz? UE bez zajakniecia poparla zdjecie prezydenta
    > wybranego w demokratycznym wyborach.

    zdjętego uchwała parlamentu Ukrainy. Czy prawnie to niech się ichni TK
    wypowie

    > To wkoncu bylo sfalszowane czy ludzie glosowali pod przymusem? A moze do
    > wyboru byla tylko opcja "TAK"? Wrzucilem pare linkow do zdjec jak to
    > "pod lufami" wygladalo, nie odniosles sie do tego...

    twierdzisz, ze na Krymie nie ma wojsk rosyjskich tylko samoobrona
    wyposażona w czołgi, krążowniki rakietowe i sprzęt znajdujacy się
    wyłacznie na wyposażeniu Specnazu Armii Rosyjckiej? I pewnie kupili go w
    sklepie wedkarskim?

  • 166. Data: 2014-04-04 12:57:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, masti <g...@t...hell> wrote:

    > zdjętego uchwała parlamentu Ukrainy. Czy prawnie to niech się ichni TK
    > wypowie

    Odwolac to mogl Sad Najwyzszy razem z TK. Ciekawe czy bys tak samo gadal
    jakby taki PiS czy inny JKM doszedl do wladzy i odwolal sobie glosowaniem
    Komorowskiego.

    Twoja stronniczosc w tej kwestii jest przerazajaca.

> [...]
    > wyposażona w czołgi, krążowniki rakietowe i sprzęt znajdujacy się
    > wyłacznie na wyposażeniu Specnazu Armii Rosyjckiej? I pewnie kupili go w

    I oni tym wszystkim zmusili tych ludzi do glosowania na tak? To ja sie pytam
    po co skoro i tak referendum bylo sfalszowane?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 167. Data: 2014-04-04 13:33:42
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 10:17:39 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > co wybrali? Referendum w którym głosuje 123% uprawnionych? Na dodatek nie
    >
    > wiadomo kto jest uprawniony bo nie mieli dostepu do list wyborców. Do
    >
    > tego możliwość głosowania "na gębę" czyli ja tu zagłosuję.
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    A ty tam oczywiście byłeś , widziałeś i sprawdzałeś jak liczyli.

  • 168. Data: 2014-04-04 13:40:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 10:57:48 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

> [...]
    > glosowaniem Komorowskiego.
    >
    > Twoja stronniczosc w tej kwestii jest przerazajaca.

    a to w Polsce była jakś rewolucja i policja strzelająca do demonstrantów?

    > I oni tym wszystkim zmusili tych ludzi do glosowania na tak? To ja sie
    > pytam po co skoro i tak referendum bylo sfalszowane?

    znowu pokazujesz, że nie wiesz jak działa komunizm. Tak zmusili. Podobnie
    jak w referendum 3xTAK w Polsce.Mimo, że mogli od razu ogłosić wynik.

  • 169. Data: 2014-04-04 13:42:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 04:33:42 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > A ty tam oczywiście byłeś , widziałeś i sprawdzałeś jak liczyli.

    czyli Ty tam byłeś i widziałeś, ze było zgodnie z regułami?

  • 170. Data: 2014-04-04 13:47:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-04, masti <g...@t...hell> wrote:

    > a to w Polsce była jakś rewolucja i policja strzelająca do demonstrantów?

    Ja tez widzialem demonstrantow strzelajacych do policji :-) No i nawet gdyby
    to nadal uwazasz, ze parlament moze odwolac prezydenta?

    > znowu pokazujesz, że nie wiesz jak działa komunizm. Tak zmusili. Podobnie
    > jak w referendum 3xTAK w Polsce.Mimo, że mogli od razu ogłosić wynik.

    A to skad o tym wiesz? Bo o tym to nawet na Onecie chyba nie pisali...

    --
    Artur
    ZZR 1200