  • 111. Data: 2014-04-03 11:48:05
    Temat: Re: Lukoil
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Apr 2014 02:46:05 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Charakterystyczne do tłuków.

    jak zwykle mógłbyś zacząć od odniesienia tego do siebie.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 112. Data: 2014-04-03 11:52:34
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 11:48:05 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > jak zwykle mógłbyś zacząć od odniesienia tego do siebie.
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Jak widzisz wole zaczynać od odniesienia się do ciebie.

  • 113. Data: 2014-04-03 11:54:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Apr 2014 02:52:34 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Jak widzisz wole zaczynać od odniesienia się do ciebie.

    widzę. Podobnie jak wolisz olewać wszystkie przyjęte zasady, logikę i
    kulturę. Jak dla mnie możesz sobie srać na dywan. Nikt tego przecież nie
    zabrania. Bycia głupim też nie.

  • 114. Data: 2014-04-03 11:59:07
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 11:54:39 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Z tym głupim to samokrytykę uskuteczniasz.

  • 115. Data: 2014-04-03 12:01:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Thursday, April 3, 2014, 11:02:51 AM, you wrote:

    > w PRLu też "wszyscy: obywatele kochali ZSRR i PZPR

    Frekwencja też wynosiła ponad 90% i prawie wszyscy głosowali na FJN
    poprzez nieskreślanie kart wyborczych - taka ciekawa ordynacja była.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 116. Data: 2014-04-03 12:02:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Apr 2014 02:59:07 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Z tym głupim to samokrytykę uskuteczniasz.

    no właśnie się zastanawiam po co z tym głupim kogutkiem gadam?

  • 117. Data: 2014-04-03 12:23:47
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 12:01:28 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > Frekwencja też wynosiła ponad 90% i prawie wszyscy głosowali na FJN
    >
    > poprzez nieskreślanie kart wyborczych - taka ciekawa ordynacja była.
    >

    > --
    >
    > Best regards,
    >
    > RoMan
    >
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    >
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Taki sposób głosowania sobie ustalili i nic nikomu do tego. Protestów że wyniki
    oszukane na Krymie nie było.

  • 118. Data: 2014-04-03 12:26:52
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 12:02:19 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Tylko nie zastanawiaj się dłużej niż 5 minut bo z wysiłku żyłka pierdząca ci pęknie.
    Genetycznie jako dziecko aparatczyka nie jesteś stworzony do zastanawiania się i
    myślenia.

  • 119. Data: 2014-04-03 14:28:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Taki sposób głosowania sobie ustalili i nic nikomu do tego. Protestów
    > że wyniki oszukane na Krymie nie było.

    Ale jaja.
    Trzeba zamknąc oczy, zakryć uszy i krzyczeć...

  • 120. Data: 2014-04-03 14:42:50
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 14:28:39 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik k...@g...com ...

    > Ale jaja.
    >
    > Trzeba zamknąc oczy, zakryć uszy i krzyczeć...

    A teraz popatrz na to z innej strony. Miałeś jeszcze większego pecha i urodziłeś się
    jeszcze bardziej na wschodzie. Wolałbyś dzisiaj żyć w Rosji czy na Ukrainie?