  • Data: 2014-04-04 19:28:00
    Temat: Re: Lukoil
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 19:22:19 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > to czemu jęczysz, że Putin przejął kontrolę nad Polskim wydobyciem?
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Nie Putin tylko Rosja. Napisz do Onetu do Dziennika Telewizyjnego niech ci odpiszą
    skąd mieli taką informację. Ja ją tylko powtórzyłem. Wszystko wskazuje ze w
    informacji była prawda bo na razie nie ma żadnych ruchów z gazem. A przecież ten gaz
    jest nam w Polsce potrzebny jak powietrze do oddychania.