    Date: Mon, 28 Mar 2022 22:12:25 +0200
    Subject: Re: Łukasze już nie chcą samochodu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.03.2022 o 22:01, ii pisze:

    > Nie wchodząc ile, to jedyne miasto z metrem. No i samo w sobie wyjątkowe.

    Niby tak, ale zamieszkuje je 1/20 populacji. W trójmieście masz też
    namiastkę w postaci SKMki. Nie mówię, że jestem jakoś bardzo typowy, ale
    też nie jestem wyjątkowy. Obstawiam, że gdzieś ponad połowa mieszkańców
    dużych miast dojeżdza na codzień KM (jak nie więcej), więc jednak rynek
    na car sharing jest. Jakby były dobre oferty na wynajem poza miasto to
    bym się poważnie zastanowił. Znaczy ten co mam bym zajeździł ale być
    może następnego już nie kupował.

    Z drugiej strony być może wyprowadzę się za miasto będe musiał dokupić
    drugi;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.