    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Łukasze już nie chcą samochodu
    Date: Sat, 26 Mar 2022 08:22:21 +0000

    On 26.03.2022 08:13, Shrek wrote:

    > Powiem inaczej. Mam samochód, mam miejsce parkingowe w pracy w centrum.
    > Na samochód mnie stać, na paliwo też. Prowadzić lubię, choć pluję sobie
    > w brodę, że kupiłem automat a nie manuala. Swego czasu jeździłem do
    > pracy metrem plus tramwaj plus ponad kilometr z buta. Przyzwyczaiłem
    > się, żona zmieniła pracę i samochód w tygodniu stał. Potem przyszła
    > pandemia więc "dla zdrowia" jeździłem samochodem" Przybyło mi z 5 kilo,
    > źle się z tym czułem. Ostatnio miałem stłuczkę - stoi w warsztcie ja
    > znów metrem. I jest lepiej. Lepiej się czuję po spacerku, czasu mi to
> [...]

    to tak jak z elektrykami. Mi by wystarczył elektryk i nawet bym
    przebolał to, że raz do roku w dłuższą trasę nie pojadę, ale mam starego
    grata którym nie boję się zrobić kilka tysięcy km, więc po co
    przepłacać. Na auto do pracy wystarczyłby mi elektryk (bus), ale co
    będzie, jak będę musiał pojechać choć jeden raz dalej? Jednak trzeba
    zostać przy spalinówce.
    To samo z zostawieniem auta- jedni nie wyobrażą sobie w ogóle być bez
    auta (np. ja), drudzy przeliczą i wyjdzie na to, że sporadyczny najem
    jest droższy niż posiadanie grata, znajdzie się też grupka, która nie
    będzie posiadała i będzie szczęśliwa ;)
    Lukasz