-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gi
ganews.com!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.gig
anews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
Date: Tue, 26 Oct 2010 13:47:25 +0200
From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100411)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Łożysko
References: <4cc626d6$0$22793$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@c...googlegroups.com>
<4cc68d08$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4cc68d08$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <3...@b...softax.pl>
Lines: 32
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
X-Trace: 1288093501 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20994 83.18.189.42:50156
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2320719
[ ukryj nagłówki ]to wrote:
> begin Mateusz
>
>> może po prostu padły Ci oba ? felga Ci się grzeje po dłuższej jeździe ?
>
> Felga się nie grzeje. Zawieszenie i wszystko w okolicach w pełni sprawne,
> praktycznie nowe. Oba chyba nie padły, bo wyje wyłącznie na łukach w
> lewo. Na łukach w prawo jest cisza. Prawe łożysko zamontowałem oryginalne
> czyli SKF i było to ze 20 tys. km temu. Czyli byłoby logiczne, że teraz
> do zrobienia jest lewe, bo prawe pada zwykle nieco wcześniej. Ale objawy
> są dziwne. :/
>
> Hm... to prawe łożysko robiłem u pobliskiego mechanika, bo nie miałem
> czasu pojechać tam gdzie serwisuje zwykle auto, może coś spieprzył i to
> jednak to prawe padło? Ale co mógł z nim zrobić, żeby szlag je trafił po
> 20 tys.?
Na przykład nieprawidłowo (np za mocno) dokręcił. W wielu samochodach to
w ogóle np. trzeba dokręcać dwufazowo (2 znacząco różne ustawienia na
kluczu dynamometrycznym).
Niby każdy mechanik powinien wiedzieć, ale też niby np. powinien umieć
przykręcić zaciski hamulców tak, żeby po 500km nie odpadły (mi się taki
jeden trafił "fachowiec").
pzdr
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-14 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-14 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-03-14 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-14 VAT-R Umowa najmu na adres zamieszkania
- 2025-03-14 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-14 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-03-14 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-14 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test
- 2025-03-13 własny ekran startowy
- 2025-03-13 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-03-13 Częstochowa => Manager ds. produktu <=