-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gi
ganews.com!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.gig
anews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
Date: Tue, 26 Oct 2010 13:47:25 +0200
From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100411)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Łożysko
References: <4cc626d6$0$22793$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@c...googlegroups.com>
<4cc68d08$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4cc68d08$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <3...@b...softax.pl>
Lines: 32
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
X-Trace: 1288093501 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20994 83.18.189.42:50156
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2320719
[ ukryj nagłówki ]to wrote:
> begin Mateusz
>
>> może po prostu padły Ci oba ? felga Ci się grzeje po dłuższej jeździe ?
>
> Felga się nie grzeje. Zawieszenie i wszystko w okolicach w pełni sprawne,
> praktycznie nowe. Oba chyba nie padły, bo wyje wyłącznie na łukach w
> lewo. Na łukach w prawo jest cisza. Prawe łożysko zamontowałem oryginalne
> czyli SKF i było to ze 20 tys. km temu. Czyli byłoby logiczne, że teraz
> do zrobienia jest lewe, bo prawe pada zwykle nieco wcześniej. Ale objawy
> są dziwne. :/
>
> Hm... to prawe łożysko robiłem u pobliskiego mechanika, bo nie miałem
> czasu pojechać tam gdzie serwisuje zwykle auto, może coś spieprzył i to
> jednak to prawe padło? Ale co mógł z nim zrobić, żeby szlag je trafił po
> 20 tys.?
Na przykład nieprawidłowo (np za mocno) dokręcił. W wielu samochodach to
w ogóle np. trzeba dokręcać dwufazowo (2 znacząco różne ustawienia na
kluczu dynamometrycznym).
Niby każdy mechanik powinien wiedzieć, ale też niby np. powinien umieć
przykręcić zaciski hamulców tak, żeby po 500km nie odpadły (mi się taki
jeden trafił "fachowiec").
pzdr
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=