  • 1. Data: 2010-07-16 11:08:10
    Temat: Łożyska do KHI - Uni-Trak, gdzie dostać?
    Od: AZ <a...@g...com>

    Skończyły mi się łożyska w Uni-Traku co skutkuje luzem 3-4mm na końcu
    wahacza. Do Kawasaki nawet nie uderzałem bo nie mam luźnych 1200 PLN
    na łożyska. W Warszawie niestety nie znalazłem, tzn. znalazłem w FŁT
    ale w cenach 60 PLN za łożysko i pewnie cena ta jest związana z tym,
    że mieliby je sprowadzić.

    Może ktoś zna w PL sklep który by miał takie łożyska w ludzkich cenach
    i realizuje wysyłke albo mógł kupić i wysłać - oczywiście nie za
    darmo :-)

    A chodzi mi o łożyska igiełkowe z zewnętrzną bieżnią (wszystkie 7E-
    HVS):
    18x24x16 sztuk dwie
    20x27x15 sztuk trzy
    20x27x25 sztuk raz

    Dzięki.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2010-07-16 20:26:16
    Temat: Re: Łożyska do KHI - Uni-Trak, gdzie dostać?
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 16-07-2010 o 13:08:10 AZ <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > darmo :-)
    >
    > A chodzi mi o łożyska igiełkowe z zewnętrzną bieżnią (wszystkie 7E-

    w Wawie, rozumiem, byłeś w Premie na Jaktorowskiej? tam czasami ceny z
    kosmosu

    vis'a'vis Premy jest firma Kool { http://www.kool.com.pl/igielkowe#point }
    sprawdzałeś tam?

    imho rozważ przeróbkę na tulejki ślizgowe z fosforbrązu i kalamitki.
    taniej, szybciej, precyzyjniej...

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-07-17 13:43:38
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-07-16 22:26, Gr4N4c1K pisze:

    > w Wawie, rozumiem, byłeś w Premie na Jaktorowskiej? tam czasami ceny z
    > kosmosu
    Czasem nie,komplet łożysk do skrzyni BMW kosztował 125zł zamiast 750:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2010-07-17 18:05:49
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 17-07-2010 o 15:43:38 Monster <a...@o...pl> napisał(a):

    > Czasem nie,komplet łożysk do skrzyni BMW kosztował 125zł zamiast 750:-)

    wiesz... jeśli chodzi o chodliwe wymiary łożysk pasujących do
    snopowiązałek to tam za grosze je dostaniesz. ale jak idzie o jakieś
    typowe, katalogowe, ale niekoniecznie popularne to się sprawa komplikuje.
    swego czasu potrzebowałem łożysk do modelu o wymiarach 19x10x5, 16x8x4,
    10x5x4 (wszystkie 2RS) oraz jednokierunkowe 10x6x8 to ceny oscylowały w
    granicach 15-60 pln za sztukę i na zamówienie a w Kool chodziły po 7-20
    pln i od ręki :) jedno co na pewno Prema ma dobre to ceny na preparaty
    Loctite.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-07-18 18:58:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 16 Lip, 22:26, Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
    wrote:

    > w Wawie, rozumiem, byłeś w Premie na Jaktorowskiej? tam czasami ceny z
    > kosmosu

    Był, na bazarku obok też.
    > vis'a'vis Premy jest firma Kool {http://www.kool.com.pl/igielkowe#point}
    > sprawdzałeś tam?

    Też był. Nigdzie nie mają niestety...
    > imho rozważ przeróbkę na tulejki ślizgowe z fosforbrązu i kalamitki.
    > taniej, szybciej, precyzyjniej...

    Jakoś średnio mi się to widzi i wolałbym jednak po oryginalnemu.
    Kalamitki mam tylko muszę sobie porządną smarownicę sprawić.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2010-07-18 19:49:09
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 18-07-2010 o 20:58:52 AZ <a...@g...com> napisał(a):

    > Jakoś średnio mi się to widzi i wolałbym jednak po oryginalnemu.
    > Kalamitki mam tylko muszę sobie porządną smarownicę sprawić.

    może tu: http://www.lozyska.net.pl/ niby te wymiary znalazło ale ceny
    wysokie
    albo tu: http://optimal.pl/ ale trzeba zadzwonić
    jeszcze może http://velvet-lozyska.pl/index.php