  • Data: 2010-01-24 21:02:12
    Temat: Re: Lotto
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski) pisze:
    > Liwiusz pisze:
    > /.../
    >
    > I te osoby będą miały prawo do wygranej :)
    > Podoba mi sie - leszcz będzie płacił, jak coś wygra kolega zbierze
    > śmietankę.

    Niemniej jednak prawo powinno być ustanawiane w ten sposób logiczny.
    Jeśli chcemy, aby małoletni nie grali, to nie można uznać, że odbiór
    wygranej tylko przez dorosłych uniemożliwi udziału w grze osobom
    nieuprawnionym, czyli taki kanał sprzedaży w aktualnym stanie prawnym
    jest niemożliwy.

    Intencją ustawodawcy jest bowiem również ochrona dzieci przed
    przegrywaniem (co nierozerwalnie wiąże się z hazardem, zwłaszcza z
    państwowym, gdzie na wygrane idzie mniej niż połowa kasy, a w takiej
    prywatnej ruletce 36/37), a nie uniemożliwienie im odebrania nagrody.

    --
    Liwiusz