  • 1. Data: 2011-07-16 17:59:11
    Temat: Lokalizacja teflonu
    Od: "normanex" <n...@n...pl>

    Witam
    W jaki sposób mogę lokalizować, gdzie obecnie znajduję się użytkownik
    telefonu.
    Chciałbym sprawdzać miejsce pobytu mojego dziecka (16 lat) ze względów
    oczywistych (ostatnio zauważyłam jakieś lufki w kieszeni późno wraca itd).
    Interesuje mnie usługa/aplikacja w telefonie o której dzieciak nie będzie
    wiedział, że taka jest uruchomiona.
    Telefon w sieci Play.
    ..
    Czy jest możliwość uzyskania treści SMS od operatora (PLAY) z ostatnich
    dwóch miesięcy?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-07-16 23:15:56
    Temat: Re: Lokalizacja teflonu
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-07-16 19:59, normanex pisze:
    > Witam
    > W jaki sposób mogę lokalizować, gdzie obecnie znajduję się użytkownik
    > telefonu.

    http://media2.pl/telekomunikacja/35325-gdzie-jest-dz
    iecko-nowa-usluga.html
    w Erze jest podobna usługa Radar

    > Chciałbym sprawdzać miejsce pobytu mojego dziecka (16 lat) ze względów
    > oczywistych (ostatnio zauważyłam jakieś lufki w kieszeni późno wraca itd).

    kup test na narkotyki w aptece

    > Interesuje mnie usługa/aplikacja w telefonie o której dzieciak nie
    > będzie wiedział, że taka jest uruchomiona.

    powyższe zależy od marki telefonu

    > Telefon w sieci Play.
    > ..
    > Czy jest możliwość uzyskania treści SMS od operatora (PLAY) z ostatnich
    > dwóch miesięcy?
    > pozdrawiam

    treści to raczej nie w telefonach na kartę, ale mogę się mylić, może ew
    jeśli karta jest zarejestrowana?
    jest w Play usługa kopiowania sms na maila ->
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=19798

  • 3. Data: 2011-07-17 08:43:12
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 16 Lip, 19:59, "normanex" <n...@n...pl> wrote:
    > Lokalizacja teflonu
    Szukaj "Laboratorium DuPonta Jackson Laboratory w USA" :-)).

  • 4. Data: 2011-07-17 12:49:34
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-07-17 10:43, Janeo pisze:
    > Szukaj "Laboratorium DuPonta Jackson Laboratory w USA" :-)).

    vide Olkuska Emalia

  • 5. Data: 2011-07-18 09:18:16
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "normanex" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > W jaki sposób mogę lokalizować, gdzie obecnie znajduję się użytkownik
    > telefonu.

    Telefon z GPS i GPRS i email gmail oraz googlemaps?

  • 6. Data: 2011-07-18 14:32:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    !sp wrote:
    > Użytkownik "normanex" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Telefon z GPS i GPRS i email gmail oraz googlemaps?

    i ograniczone umysłowo dziecko :)

  • 7. Data: 2011-07-18 15:42:51
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    > i ograniczone umysłowo dziecko :)

    Może humanista, nietechniczny ?

  • 8. Data: 2011-07-18 19:08:43
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 18.07.2011 !sp <s...@a...er> napisał/a:

    > Może humanista, nietechniczny ?

    Jak nic ograniczony, jak lufki ze sobą do domu przynosi :) I się ze starym
    nie podzieli ;)

  • 9. Data: 2011-07-18 22:40:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-07-17 01:15, Diabełson pisze:

    > http://media2.pl/telekomunikacja/35325-gdzie-jest-dz
    iecko-nowa-usluga.html
    > w Erze jest podobna usługa Radar

    www.gdziejestdziecko.pl
    Ta usługa jest także dostępna w T-Mobile. Nie zmienia to jednak faktu,
    że NIE jest dostępna w Play, a o Playa właśnie zostało zadane pytanie.