  • Data: 2023-06-27 11:55:48
    Temat: Re: Lodówka
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.06.2023 o 11:10, RadosławF pisze:

    > https://allegro.pl/oferta/mini-mala-lodowka-przenosn
    a-na-kosmetyki-grzanie-13348744803

    > Sprawdź allegro"
    >
    > https://allegro.pl/listing?string=lod%C3%B3wka%20na%
    20leki

    Zanim zapytałem, to przeszukałem Allegro, ale te na kosmetyki to podają,
    że temp. 18-20 poniżej otoczenia, nie znalazłem z regulacją, na insulinę
    czy nawet z opisem, że na leki za małe są, 0,3 l.

    A potrzeba taką, aby kilka pudełek z prochami tam weszło.

    Robert