    Date: Wed, 25 Dec 2013 10:53:45 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lodgy z 1.6 84KM

    popsuje Ci minimalnie święta. troszeczkę. wybacz

    > a liczenie na to ze trafie na egzemplarz bez wad
    nowy czy używany kupujesz?
    > jest złym pomysłem w
    > tak tanim samochodzie gdzie na czymś na pewno oszczędzili.
    Tania to jest agila, albo corsa

    > Być może powinienem jednak zastanowić sie nad Zafirą 1.8 :) tym bardziej
    > że obecnie staniała o jakieś 10k.

    czyli jakby chcesz auto nowe?
    Zapłacisz za nie ok 60tyś. za 3 lata będziesz miał auto warte ok 30 tyś,
    czyli jesteś 10 tyś w plecy na rok. Przepraszam za te wyliczenia, nie
    chcę Cię urazić, albo chcesz kupić nowe, konkretne auto, bo masz kasę,
    kaprys, jakiś plan, realizujesz własne marzenia, albo bierzesz
    kalkulator, pytasz na grupie co jest mało awaryjne, proste w naprawie i
    wychodzi Ci że nie kupisz stare auto, zapłacisz za remont i masz 5 lat
    jazdy za ułamek ceny nowego.

    PRzestań myśleć o turbosprężarce, pogadaj z żoną i dziećmi na temat
    _waszego nowego_ auta, nie z grupą dyskusyjną. Weź takie które ma
    gwarancje na 100 tyś albo ileśtam lat, i ciesz się życiem!

    ToMasz