  • 41. Data: 2021-05-04 18:26:30
    Temat: Re: Lobby spalinowe górą ;-)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, May 4, 2021, 6:03:01 PM, you wrote:

    > Ale nie kupujesz tego w trasie.
    > A w trasie kWh drozsza.

    Ale przejeżdżałbym tylko część trasy na drogich kilowatach. I średnia
    spada. Poza tym - cena rzędu 3 PLN/kWh jest dla klienta przypadkowego.
    Stali klienci, którzy dużo ,,tankują" mają swoje stawki w sieciówkach.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 42. Data: 2021-05-04 18:29:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-04-maja-2021 o 18:03, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Bez przesady - większość nie mieszka w slumsach. Współczesne osiedla
    > miewają garaże,

    Żyjesz w sowim matrixie ;-)

    Aby ta elektryfikacja miała sens Trzeba wyprodukować WIĘCEJ prądu i
    zachęcić tych co nie mieszkają w osiedlach z garażami.

    a tych z poza miast oprócz zachęcania propagandowego trzeba zachęcić
    materialnie.

    NIE POD PRZYMUSEM

  • 43. Data: 2021-05-04 18:31:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, May 4, 2021, 6:09:54 PM, you wrote:

    > Niekoniecznie. Moze wystarczy miec kawalek pola.
    > I naladujesz sobie w/pod praca za pieniadze, a jednoczesnie na polu
    > wyprodukujesz prad.
    > Mozna tez np panele ustawic nad parkingiem ...

    Jak na osiedlach w Dubaju... Ale tam służą do zasilania mieszkań.
    Jedno miejsce to 15 m? - 1.5 kW szczytowo - słabiutko. Na klimatyzację
    w mieszkaniu wystarczy, na ładowanie samochodu na pewno nie.

    > Czemu nie ?

    Bo NIE. I NIE ma dyskusji. Przecież większość Polaków codziennie
    zalicza trasy po 1000 km i nie może jadać 4 obiadów.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 44. Data: 2021-05-04 18:31:49
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-04-maja-2021 o 18:03, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Ale myślę, że powoli
    > wielka płyta z lat komuny będzie rozbierana i w to miejsce powstaną
    > normalne budynki z garażami

    A wiesz ile te wieżowce jeszcze postoją?

    70 - 100 lat

  • 45. Data: 2021-05-04 18:35:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Master_,

    Tuesday, May 4, 2021, 6:29:19 PM, you wrote:

    > Żyjesz w sowim matrixie ;-)

    Doprawdy?

    > Aby ta elektryfikacja miała sens Trzeba wyprodukować WIĘCEJ prądu i
    > zachęcić tych co nie mieszkają w osiedlach z garażami.

    Ale po co? Niech kupują ci, którzy mają warunki do ładowania.
    Mieszkańcy slumsów poczekają aż powstanie tyle nowych źródeł energii i
    tyle stałych miejsc parkingowych na nowych osiedlach, że i dla nich
    starczy

    > a tych z poza miast oprócz zachęcania propagandowego trzeba zachęcić
    > materialnie.
    > NIE POD PRZYMUSEM

    Gdzie widzisz przymus? Chcesz jeździć spalinowym - jeźdź sobie. Byleby
    był sprawny. Na Kubie jeżdżą 70-letnimi samochodami.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 46. Data: 2021-05-04 18:36:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Master_,

    Tuesday, May 4, 2021, 6:31:49 PM, you wrote:

    > A wiesz ile te wieżowce jeszcze postoją?
    > 70 - 100 lat

    Wątpię. Będzie tak jak w świecie - ucieczka z blokowisk na
    przedmieścia i małe osiedla. Blokowiska pozostaną slumsami.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 47. Data: 2021-05-04 18:37:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-04-maja-2021 o 18:09, J.F pisze:
    > Mozna tez np panele ustawic nad parkingiem ...

    Można mądrzej. Wybudować elektrownie atomowe bo magazynowanie tej
    energii jest/będzie albo bardzo drogie albo niewykonywalne a nawet
    bardzo nieekologiczne.

    > Czemu nie ?

    Zejdź na ziemię. W najbliższej przyszłości kilkudziesięciu lat będzie
    drogi w zakupie i niepraktyczny a do tego dojdzie powoli drogi w
    eksploatacji.

    Mówimy o Polsce.

  • 48. Data: 2021-05-04 18:39:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-04-maja-2021 o 13:58, J.F pisze:
    > Nie cieszcie sie, bo na to jest bardzo proste rozwiazanie - trzeba
    > podniesc ceny paliw:-(

    Jest na to lekarstwo. Trzeba głosować na Konfederację ;-)

  • 49. Data: 2021-05-04 18:41:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-04-maja-2021 o 18:35, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Mieszkańcy slumsów

    Ty to masz mniemanie... ;-)

  • 50. Data: 2021-05-04 18:42:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-04-maja-2021 o 18:35, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Gdzie widzisz przymus? Chcesz jeździć spalinowym - jeźdź sobie.

    Mieszkaniec matrixa? ;-)