  • Data: 2013-09-06 22:31:36
    Temat: Re: Livebox, Wi-Fi, i WLAN
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-09-2013 22:05, (c)RaSz pisze:
    > Niedawno zmieniłem sobie dostęp do Neostrady, i obecnie mam ją szybszą, z
    > czego się oczywiście cieszę . Mam też odpowiednie urządzenie ją obsługujące,
    > które na pasku zadań przedstawia się jako Livebox-07FD
    > Nie wiem co oznaczają te cyferki / literki - czy to "wizytówka" konkretnego
    > egzemplarza, czy też model / typ urządzenia? Co by to nie było, to moje
    > pytanie dotyczy możliwości jakie ów Livebox posiada - oczywiście oprócz
    > zapewnienia mi łączności z Internetem.
    > W którymś wątku na tej grupie ktoś wspominał, iż na swoim Livebox'sie ma
> [...]

    Livebox-07FD to SSID Twojej sieci. Możesz je sobie zmienić, jeśli
    chcesz. Skrzyneczka biała czy czarna? (Ja mam czarną - 3.0).
    Drukarka WiFi jak najbardziej mi na tym działa (prawdę mówiąc jeszcze
    jej nawet nie łączyłem z laptopem czy Liveboksem przez kabel).
    Można utworzyć zwykłą sieć domową, u mnie się widzi Win7 z Win8, ale
    transfery są na tyle marne, że np. film (2-3 GB) lepiej przerzucić na
    pendrive'a i w ten sposób przenieść, ale przy mniejszych plikach działa
    dobrze.

    --