  • Data: 2013-09-09 22:05:54
    Temat: Re: Livebox, Wi-Fi, i WLAN
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wo_Ohoo!" napisał w
    news:522a3bb1$0$1208$65785112@news.neostrada.pl...
    : (...)
    : Livebox-07FD to SSID Twojej sieci. Możesz je sobie zmienić, jeśli
    : chcesz.

    Jak?

    : Skrzyneczka biała czy czarna? (Ja mam czarną - 3.0).

    Biała. Czy starsze modele mają inny kolor? Jak sprawdzić jaki mam model?

    : Można utworzyć zwykłą sieć domową, (...)
    : ale przy mniejszych plikach działa dobrze.
    :

    Ja mam Win XP - czy do utworzenia sieci domowej potrzebne są jakieś
    specjalistyczne programy, czy to się robi za pomocą narzędzi systemu? No i -
    _jak_to_się_robi? Oczywiście jeśli jest to raczej skomplikowane, to odpuść
    sobie, ale jeśli wystarczą trzy zdania, to liczyłbym na życzliwą pomoc...