-
81. Data: 2019-12-02 22:23:16
Temat: Re: Lit. temat podwątku,
Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
W dniu 2019-12-02 o 21:36, FreyKol pisze:
> Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:5de423b4$0$543$65785112@news.neostrada.pl...
>>
>> Zasady z wycinaniem sygnaturek
>> i zmienianie tematu od zawsze nie było dopuszczone do standardu.
> Nikt nie zgłasza zastrzeżeń, tylko ty,
> ale nie potrafisz sensownie uzasadnić.
Kurwo jedna, dostałeś linka.
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
Cytat:
Pisanie listów jako takie.
"Szczególnie naganne jest cytowanie czyjegoś podpisu (sygnaturki)."
Wypierdalaszszsz :]
--
LordBluzg(R)
<<<Pasek Grozy TVPiS>>>
OPOZYCJA ZNÓW WTRĄCA SIĘ W NIE SWOJE AFERY
-
82. Data: 2019-12-02 22:32:05
Temat: Re: Lit. temat podwątku,
Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>
Wyjebałem Cię, chamie.
Spierdalaj.
-----
"Zenek Kapelinder" wrote in message
news:607c8e19-1307-4523-bea4-e19d1e011b41@googlegrou
ps.com...
-
83. Data: 2019-12-02 23:07:57
Temat: Re: Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej zabitych na przejściach
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 2 Dec 2019 22:18:06 +0100, Shrek napisał(a):
> W dniu 02.12.2019 o 22:08, J.F. pisze:
>>> A lech czech i rus?
>>
>> Bajeczki dla dzieci :-)
>
> Ale jednak słowianie.
Wiec sie po slowiansku naparzalismy :-)
> Skoro niemcy nie bo germańcy i nie mają przejśc,
Czemu nie ? Swietny przyklad.
Pierwszenstwo pieszego na przejsciu ograniczone, a przejsc nie ma.
To moze zrobmy tak :-P
> austriacy nie bo to germańcy ale z przejściami,
A pierwszenstwo piesi maja ?
https://ec.europa.eu/transport/road_safety/specialis
t/knowledge/pedestrians/special_regulations_for_pede
strians_and_cyclists/traffic_rules_for_pedestrians_e
n
(iii) At other pedestrian crossings, pedestrians shall not step on to
the carriageway without taking the distance and speed of approaching
vehicles into account.
(c) In order to cross the carriageway elsewhere than at a pedestrian
crossing signposted as such or indicated by markings on the
carriageway, pedestrians shall not step on to the
carriageway without first making sure that they can do so without
impeding vehicular traffic.
I to ponoc konwencja wiedenska :-)
> czesi nie no tesla był czechem,
Serbem/Chorwatem!
Ale to w zasadzie nie na temat :-)
>litwini nie bo za mali,
O tyle nie, ze ta statystyka moze byc kiepska.
>to co my jesteśmy?
A my jestesmy dosc duzym europejskim panstwem z 200+ latami olewania
prawa, jesli nie 1000+ :-)
>>> Może. Ale strasznie podejrzanie jest to, że u nas napewno będzie więcej
>>> trupów, podczas gdzie indziej zawsze spadało po zmianach... No jak n ic
>>> jesteśmy wyjątkowi na skalę światową, a kto wie może i wszechświata.
>>
>> Badzmy realistami - ci co jezdza 130/50, od jutra nie przestana :-)
> Zlikwidować ograniczenia.
Cos w tym jest, skoro ponad polowa i tak jezdzi jak chce, a miejscami
to i 99% :-)
>> Za to co ponietorzy piesi uslysza, ze maja prawo, i beda je egzekwowac
>> :-)
> Taa - bo instynkt samozachowawczy da się ustawą zmienić.
A skad tyle ofiar na przejsciach?
>> Shreku - ale tak trudno wejsc na Street View i poszukac tych przejsc w
>> Norymberdze ?
>
> Ostatnio jeden wiedeń wychwalał. No i głupio wyszło - popatrz sobie na
> street view.
https://goo.gl/maps/9TCi6Apfn9ARTZeWA
srednio losowa droga - gdzie te przejscia ... bez swiatel.
Za to po bokach co chwila 30 widac.
J.
-
84. Data: 2019-12-02 23:20:42
Temat: Re: Lit. temat podwątku,
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Lzesz. Jebałke masz za małą.
-
85. Data: 2019-12-03 00:01:53
Temat: Re: Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej zabitych na przejściach
Od: r...@o...pl
W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2019 23:07:49 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> pedestrians shall not step on to the
> carriageway without first making sure that they can do so without
> impeding vehicular traffic.
To jest ciekawe - przecież ten przepis wmawia pieszym, że jedyną konsekwencją
wtargnięcia na jezdnię jest utrudnianie ruchu, a nie zagrożenie ich życia.
Gdzie napisano, że wtargnięcie na jezdnię grozi śmiercią? A jeśli nigdzie, to
dlaczego?
Pozdr-
-Rowerex
-
86. Data: 2019-12-03 00:40:06
Temat: Re: Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej zabitych na przejściach
Od: andal <a...@a...org>
On Mon, 02 Dec 2019 15:01:53 -0800, rowerex wrote:
> W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2019 23:07:49 UTC+1 użytkownik J.F.
> napisał:
>> pedestrians shall not step on to the carriageway without first making
>> sure that they can do so without impeding vehicular traffic.
>
> To jest ciekawe - przecież ten przepis wmawia pieszym, że jedyną
> konsekwencją wtargnięcia na jezdnię jest utrudnianie ruchu, a nie
> zagrożenie ich życia.
>
> Gdzie napisano, że wtargnięcie na jezdnię grozi śmiercią? A jeśli
> nigdzie, to dlaczego?
>
> Pozdr-
> -Rowerex
podobnie znaki drogowe nie opisuja dlaczego nie wolno lub musisz jechac
tak a nie inaczej
-
87. Data: 2019-12-03 00:52:54
Temat: Re: Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej zabitych na przejściach
Od: r...@o...pl
W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 00:40:10 UTC+1 użytkownik andal napisał:
> On Mon, 02 Dec 2019 15:01:53 -0800, rowerex wrote:
>
> > W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2019 23:07:49 UTC+1 użytkownik J.F.
> > napisał:
> >> pedestrians shall not step on to the carriageway without first making
> >> sure that they can do so without impeding vehicular traffic.
> >
> > To jest ciekawe - przecież ten przepis wmawia pieszym, że jedyną
> > konsekwencją wtargnięcia na jezdnię jest utrudnianie ruchu, a nie
> > zagrożenie ich życia.
> >
> > Gdzie napisano, że wtargnięcie na jezdnię grozi śmiercią? A jeśli
> > nigdzie, to dlaczego?
> >
> > Pozdr-
> > -Rowerex
>
> podobnie znaki drogowe nie opisuja dlaczego
No nie? Cóż za niedopatrzenie!
> nie wolno lub musisz jechac
> tak a nie inaczej
"Nie wolno"? "Musisz"? Jaja sobie robisz?
;-)
Pozdr-
-Rowerex
-
88. Data: 2019-12-03 01:13:10
Temat: Re: Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej zabitych na przejściach
Od: andal <a...@a...org>
On Mon, 02 Dec 2019 15:52:54 -0800, rowerex wrote:
> W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 00:40:10 UTC+1 użytkownik andal napisał:
>> On Mon, 02 Dec 2019 15:01:53 -0800, rowerex wrote:
>>
>> > W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2019 23:07:49 UTC+1 użytkownik J.F.
>> > napisał:
>> >> pedestrians shall not step on to the carriageway without first
>> >> making sure that they can do so without impeding vehicular traffic.
>> >
>> > To jest ciekawe - przecież ten przepis wmawia pieszym, że jedyną
>> > konsekwencją wtargnięcia na jezdnię jest utrudnianie ruchu, a nie
>> > zagrożenie ich życia.
>> >
>> > Gdzie napisano, że wtargnięcie na jezdnię grozi śmiercią? A jeśli
>> > nigdzie, to dlaczego?
>> >
>> > Pozdr-
>> > -Rowerex
>>
>> podobnie znaki drogowe nie opisuja dlaczego
>
> No nie? Cóż za niedopatrzenie!
>
>> nie wolno lub musisz jechac tak a nie inaczej
>
> "Nie wolno"? "Musisz"? Jaja sobie robisz?
>
> ;-)
>
> Pozdr-
> -Rowerex
B-1 itd
C-1 itd
to sa jaja, zlikwidowac te znaki, albo dodac tabliczki z opisem dlaczego
tak a nie inaczej
-
89. Data: 2019-12-03 01:26:58
Temat: Re: Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej zabitych na przejściach
Od: r...@o...pl
W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 01:13:14 UTC+1 użytkownik andal napisał:
> On Mon, 02 Dec 2019 15:52:54 -0800, rowerex wrote:
>
> > W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 00:40:10 UTC+1 użytkownik andal napisał:
> >> On Mon, 02 Dec 2019 15:01:53 -0800, rowerex wrote:
> >>
> >> > W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2019 23:07:49 UTC+1 użytkownik J.F.
> >> > napisał:
> >> >> pedestrians shall not step on to the carriageway without first
> >> >> making sure that they can do so without impeding vehicular traffic.
> >> >
> >> > To jest ciekawe - przecież ten przepis wmawia pieszym, że jedyną
> >> > konsekwencją wtargnięcia na jezdnię jest utrudnianie ruchu, a nie
> >> > zagrożenie ich życia.
> >> >
> >> > Gdzie napisano, że wtargnięcie na jezdnię grozi śmiercią? A jeśli
> >> > nigdzie, to dlaczego?
> >> >
> >> > Pozdr-
> >> > -Rowerex
> >>
> >> podobnie znaki drogowe nie opisuja dlaczego
> >
> > No nie? Cóż za niedopatrzenie!
> >
> >> nie wolno lub musisz jechac tak a nie inaczej
> >
> > "Nie wolno"? "Musisz"? Jaja sobie robisz?
> >
> > ;-)
> >
> > Pozdr-
> > -Rowerex
>
> B-1 itd
>
> C-1 itd
>
> to sa jaja, zlikwidowac te znaki, albo dodac tabliczki z opisem dlaczego
> tak a nie inaczej
Nie myślisz perspektywiczne - to powinno być tak:
- przed każdym przejściem dla pieszych lub przejazdem dla rowerów owym pieszym
i rowerzystom stawiamy baner z tekstem w stylu "bycie pieszym i rowerzystom
oznacza choroby serca, raka, kalectwo lub śmierć", do tego jakaś reklama
najbliższego salonu samochodowego i parę zdjęć flaków leżących na jezdniach
(jak na papierosach) - przecież rzeczywistość aż się o to prosi - to ma
zachęcać do bezpiecznego użytkowania dróg, a właściwie jezdni, a nie do
samobójstw!
- a pod każdym znakiem na jezdni, mówmy szczerze, przecież wiemy po co one
stoją, otóż pod każdym znakiem dajemy po prostu taryfikator mandatów, za
nieprzestrzeganie tego znaku tyle PLN vel Euro, za tamten znak tyle, za oba
naraz tyle.
Rozwiązania proste, jasne i co najważniejsze skuteczne! :-p
Pozdr-
-Rowerex
-
90. Data: 2019-12-03 06:05:17
Temat: Re: Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej zabitych na przejściach
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 02.12.2019 o 23:07, J.F. pisze:
>>>
>>> Bajeczki dla dzieci :-)
>>
>> Ale jednak słowianie.
>
> Wiec sie po slowiansku naparzalismy :-)
Jak to brat z bratem:P
>> Skoro niemcy nie bo germańcy i nie mają przejśc,
>
> Czemu nie ? Swietny przyklad.
> Pierwszenstwo pieszego na przejsciu ograniczone,
No właśnie nie jest.
> To moze zrobmy tak :-P
Ja jestem za.
>> austriacy nie bo to germańcy ale z przejściami,
>
> A pierwszenstwo piesi maja ?
>
> https://ec.europa.eu/transport/road_safety/specialis
t/knowledge/pedestrians/special_regulations_for_pede
strians_and_cyclists/traffic_rules_for_pedestrians_e
n
>
> (iii) At other pedestrian crossings, pedestrians shall not step on to
> the carriageway without taking the distance and speed of approaching
> vehicles into account.
>
> (c) In order to cross the carriageway elsewhere than at a pedestrian
> crossing signposted as such or indicated by markings on the
> carriageway, pedestrians shall not step on to the
> carriageway without first making sure that they can do so without
> impeding vehicular traffic.
BRD i inni twierdzą, że tak. Nie znam niemieckiego na tyle, żeby
sprawdzić, wiec im wierzę.
> I to ponoc konwencja wiedenska :-)
>
>> czesi nie no tesla był czechem,
>
> Serbem/Chorwatem!
> Ale to w zasadzie nie na temat :-)
Racja.
>> litwini nie bo za mali,
>
> O tyle nie, ze ta statystyka moze byc kiepska.
>
>> to co my jesteśmy?
>
> A my jestesmy dosc duzym europejskim panstwem z 200+ latami olewania
> prawa, jesli nie 1000+ :-)
No ale przecież nie jedyni na świecie.
>>> Za to co ponietorzy piesi uslysza, ze maja prawo, i beda je egzekwowac
>>> :-)
>> Taa - bo instynkt samozachowawczy da się ustawą zmienić.
>
> A skad tyle ofiar na przejsciach?
Z pustki między uszami - po oby stronach.
>> Ostatnio jeden wiedeń wychwalał. No i głupio wyszło - popatrz sobie na
>> street view.
>
> https://goo.gl/maps/9TCi6Apfn9ARTZeWA
>
> srednio losowa droga - gdzie te przejscia ... bez swiatel.
> Za to po bokach co chwila 30 widac.
Faktycznie - wygląda na to, że tam gdzie tramwaje to mniej przejść (w
sumie jak u nas). Sprawdź tam gdzie nie ma tramów.
--
Shrek