  • 11. Data: 2021-02-05 11:55:02
    Temat: Re: Lit w Chinach drożeje w błyskawicznym tempie
    Od: K <n...@e...com>

    On 05/02/2021 10:25, Jacek Maciejewski wrote:

    > Faceci z twoją ułomnością umysłową opróżniają ze śmieci swoje bryki w
    > lesie. Albo je wyrzucają przez okno w czasie jazdy. Wygoda nade wszystko
    > a reszta niech się wali.

    Biadaku umyslowy wykorzystywany przez ksiedza, tam gdzie ja bylem to
    dopiero zmierzasz. Jestem wiecej niz pewien, ze dla ekologii robie
    przynajmniej dwa razy wiecej niz ty pierdolac farmazony w internecie.

  • 12. Data: 2021-02-05 12:01:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Wiemy, wiemy... Wiemy koniku że dla ciebie samochód służy

    Na pewno grupa o samochodach nie służy do pierdzielenia o rowerach, albo
    spacerach.
    Są do tego inne grupy.

    A co do mnie - to jesteś bardzo daleki od prawdy.
    Rowerami też jeżdżę, na spacery też chodzę, komunikacją publiczną też
    czasem, ale nie mylę w/w z samochodem.

    No i totalnie nie zależy mi na szpanowaniu wózkiem, wręcz przeciwnie, od
    zawsze jestem zdeklarowanym przeciwnikiem wszelkich premiumów i
    samochodowych błyskotek.
    Toteż Fiat czy Dacia nie były mi straszne, a nawet Renault nie jest.

    Warunek - auto musi dawać jakąś wartość dodaną, albo np. dobre własności
    terenowe (Duster), albo mega tanią i przy okazji czystą eksploatację
    (Leaf czy Zoe), albo fajne osiągi (onegdaj Punto) - koniecznie w
    korzystnej cenie.

    A to że nie toleruję złomu i lubię motoryzację?
    No cóż - ktoś kto nie lubi, nie powinien wchodzić na tą grupę.

  • 13. Data: 2021-02-05 13:40:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    [...]
> [...]

    >A to że nie toleruję złomu i lubię motoryzację?
    >No cóż - ktoś kto nie lubi, nie powinien wchodzić na tą grupę.

    Moje stare zlomy wnosza bardzo korzystna cene, wiec duze oszczednosci,
    tania eksploatacje, spokojny sen, no i troche rdzy - choc to akurat
    nie jest wartosc pożądana :-)

    J.

  • 14. Data: 2021-02-05 13:48:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-02-2021 o 13:40, J.F. pisze:

    > Moje stare zlomy wnosza bardzo korzystna cene,

    Ale wyklucza je to, że nie są samochodami, tylko złomami.
    Więc to co wnoszą lub nie, jest nieistotne.

    Wszystko co nie ma gwarancji z racji wieku, leży poza zakresem moich
    zainteresowań. ;-)

  • 15. Data: 2021-02-05 14:20:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ale wyklucza je to, że nie są samochodami, tylko złomami.
    >Więc to co wnoszą lub nie, jest nieistotne.

    Ale to tylko dla Ciebie, bo dla mnie - skoro jezdzi, to samochod.
    A to co ty wnosisz, to jest nieistotne :-P

    >Wszystko co nie ma gwarancji z racji wieku, leży poza zakresem moich
    >zainteresowań. ;-)

    Jest to jakis punkt widzenia, ale na szczescie te stare samochody
    jezdza tez bez gwarancji :-P

    J.

  • 16. Data: 2021-02-05 14:26:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-02-2021 o 14:20, J.F. pisze:

    > Ale to tylko dla Ciebie,

    I mi to wystarczy.

  • 17. Data: 2021-02-05 15:15:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1h7l8th8nkav8.1l6tyocktdh7e$.dlg@40tude.net>
    user Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Wiemy, wiemy... Wiemy koniku że dla ciebie samochód służy do
    > błyszczenia. Pamiętasz tego kraba z bajki o Vaianie? To ty :)

    Maleńczuk lepszy od orginału :)

    https://youtu.be/XbawzvtK81s

    --
    Piter

    # Zawsze Gratem

  • 18. Data: 2021-02-05 16:17:43
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.02.2021 o 13:48, Cavallino pisze:

    > Wszystko co nie ma gwarancji z racji wieku, leży poza zakresem moich
    > zainteresowań. ;-)

    Pralka, piekarnik, lodówka też?

  • 19. Data: 2021-02-05 17:16:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-02-2021 o 16:17, nadir pisze:

    > Pralka, piekarnik, lodówka też?

    A to jest grupa o pralkach, lodówkach i piekarnikach?
    Tymi rzeczami pasjonuje się moja żona, ja mam je gdzieś...

  • 20. Data: 2021-02-05 23:23:25
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.02.2021 o 17:16, Cavallino pisze:

    > A to jest grupa o pralkach, lodówkach i piekarnikach?

    Napisałeś wszystko, więc chciałem się upewnić.

    > Tymi rzeczami pasjonuje się moja żona, ja mam je gdzieś...

    No i też się tak pasjonuje, że rozpisuje się po internetach, a jak
    upłynie gwarancja, to kupuje nowe sprzęty?