  • 21. Data: 2021-02-05 23:32:18
    Temat: Re: Lit w Chinach drożeje w błyskawicznym tempie
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-02-2021 o 23:23, nadir pisze:

    > Napisałeś wszystko, więc chciałem się upewnić.

    Raczej przypieprzyć.
    Jak to zwykle hejterzy mają.

    Każdy normalny od razu pojmie że na grupie samochodowej mowa o
    wszystkich samochodach.

  • 22. Data: 2021-02-05 23:59:02
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.02.2021 o 23:32, Cavallino pisze:

    > Raczej przypieprzyć.
    > Jak to zwykle hejterzy mają.
    >
    > Każdy normalny od razu pojmie że na grupie samochodowej mowa o
    > wszystkich samochodach.

    Nie przypieprzyć tylko zrozumieć dlaczego samochód to ma być coś więcej
    niż przyrząd/urządzenie do przemieszczania się i podlega innym kryteriom
    niż na przykład sprzęt AGD?
    To jakaś religia?

  • 23. Data: 2021-02-06 06:33:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-02-2021 o 23:59, nadir pisze:

    > Nie przypieprzyć tylko zrozumieć dlaczego samochód to ma być coś więcej
    > niż przyrząd/urządzenie do przemieszczania się i podlega innym kryteriom
    > niż na przykład sprzęt AGD?

    Jesteś na jakiejś grupie o AGD i piszesz o nich co chwilę?
    Nie?
    No to jednak sam pewnie widzisz różnicę.

    Każdy ma jakieś pasje i zainteresowania, a ta grupa jest dla tych, dla
    których są to samochody.
    Co robi tu reszta - nie mam pojęcia.

  • 24. Data: 2021-02-08 12:53:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jesteś na jakiejś grupie o AGD i piszesz o nich co chwilę?
    >Nie?
    >No to jednak sam pewnie widzisz różnicę.

    Cavallino, ale przeciez sie zdeklarowales - samochod tylko nowy, na
    gwarancji.
    Wiec nie bedzies sie patrzyl na jego trwalosc, wiec moze byc ... 5 lat
    ?

    J.

  • 25. Data: 2021-02-08 13:00:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-02-2021 o 12:53, J.F. pisze:

    > Cavallino, ale przeciez sie zdeklarowales - samochod tylko nowy, na
    > gwarancji.

    Nieprawda.
    To było orientacyjne określenie w jakich okresach czasowych z samochodów
    robią się złomy, żebyście już nie musieli pytać. ;-)

    Osobiście chętnie nabywam auta roczne i dwuletnie, które największą
    utratę wartości mają już za sobą, ale nadal mają gwarancję (stąd duże
    zaufanie do Hyundai/Kia).

    Ostatnie nowe nabyłem chyba z 8 lat temu (Duster) i to był chyba mój
    najgorszy samochód, spośród innych niż sprowadzane złomy.

  • 26. Data: 2021-02-08 16:52:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 08-02-2021 o 12:53, J.F. pisze:

    >Nieprawda.
    >To było orientacyjne określenie w jakich okresach czasowych z
    >samochodów robią się złomy, żebyście już nie musieli pytać. ;-)

    No ale zlomami nie jezdzisz, wiec prawda :-P

> [...]

    >Ostatnie nowe nabyłem chyba z 8 lat temu (Duster) i to był chyba mój
    >najgorszy samochód, spośród innych niż sprowadzane złomy.

    Widzialy galy co braly :-)

    No ale zaraz - co w nim zlego, przeciez wszytko naprawili na gwarancji
    :-)

    J.

  • 27. Data: 2021-02-08 19:07:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-02-2021 o 16:52, J.F. pisze:

    > Widzialy galy co braly :-)

    Niby dlaczego?
    Skąd miałem wiedzieć, że go popsują po FL?

    > No ale zaraz - co w nim zlego, przeciez wszytko naprawili na gwarancji :-)

    No właśnie nie, niektórych rzeczy nie naprawili do końca, mimo
    kilkunastu prób.
    A niektóre naprawiali przez 9 miesięcy.
    Przetestowałem chyba z 10 zastępczych samochodów, przez pierwszy rok
    przejechałem nimi więcej niż swoim autem.