  • Data: 2012-02-28 23:19:35
    Temat: Re: Listwa zasilająca - Jaka?
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Dnia 28-02-2012 o 18:46 K.K. napisa=B3 na pl.comp.pecet,pl.misc.elektron=
    > ika:

    > uk=B3ady =

    > m =

    > Znaczy, taka listwa za 50z=B3 to ju=BF jest "pro", czy nie jest
    > przeciwprzepi=EAciowa?
    >
    > http://www.belkin.com/uk/product_bulletins/F9H410uk2
    M.pdf

    Witam
    Sądząc po zawartości, to jedynym elementem filtrującym jest tu rzeczony "high
    frequency capacitor" a to stanowczo za mało. Sprawnego filtru nie da się
    zrobić, stosując jedynie kondensatory. Potrzebny jeszcze, co najmniej dławik
    - specjalny do filtrów. Ja bym nie brał, szkoda 50 złotych.
    PP