  • 21. Data: 2009-07-15 16:56:55
    Temat: Re: Listwa zasilająca
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 12-07-2009 o 10:49 KILu napisał na pl.comp.pecet:

    > Na szczescie to raczej rzadkosc, ostatnio idzie ku dobremu i w miare
    > dobre zasilacze pobieraja pojedyncze waty energii, podobnie np. monitory.

    Jaki to jest "w miarę dobry zasilacz"?. Mój HuntKey bierze jeszcze 14W,
    a uwierz mi, większość ludzi takich nie kupuje.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 22. Data: 2009-07-15 17:19:22
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    no, póki co listwy nie naprawiłem bo nie mogę jej rozkręcić, wyłączam
    wtyczki z gniazdka, ale niedługo zaniosę do elektrozakładu i zlecę naprawę.

  • 23. Data: 2009-07-15 20:20:55
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Gupik pisze:
    > no, póki co listwy nie naprawiłem bo nie mogę jej rozkręcić, wyłączam
    > wtyczki z gniazdka, ale niedługo zaniosę do elektrozakładu i zlecę naprawę.

    Za jakieś 20-30 zł kupisz sobie nową. Jak masz pudełko od tej listwy i nie
    minął rok od zakupu to zanieś z pudłkiem tam gdzie kupiłeś.

    --
    animka

  • 24. Data: 2009-07-16 17:01:40
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    już naprawiłem, wszystko działa jak należy dałem 5 zł za zrobienie :)

  • 25. Data: 2009-07-16 17:46:47
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Gupik pisze:
    > już naprawiłem, wszystko działa jak należy dałem 5 zł za zrobienie :)

    Ake szkoda gupiku, że sam się nie nauczyłeś :-(

    --
    animka

  • 26. Data: 2009-07-17 17:02:03
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    sam niestety nie zrobię, [ małe zdolności manualne ] a 5 zł to tylko 2
    browarki :)