  • 1. Data: 2012-05-09 13:23:35
    Temat: Listwa progowa - czym przykleić
    Od: "LOSU" <l...@g...pl>

    Witam
    Czym przykleić listwe progową? Co polecacie ?

  • 2. Data: 2012-05-09 14:13:15
    Temat: Re: Listwa progowa - czym przykleić
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "LOSU" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czym przykleić listwe progową? Co polecacie ?

    Taśma dwustronna 3M - przerabiałem kilka i ta okazała się najlepsza.
    http://allegro.pl/3m-tasma-dwustronna-plus-tape-na-l
    istwy-6x20-i2316458822.html
    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2012-05-09 14:14:59
    Od: "LOSU" <l...@g...pl>

    A mi proponowali znowu klej do szyb ....

  • 4. Data: 2012-05-09 14:24:51
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    >A mi proponowali znowu klej do szyb ....

    Niewykluczone, że jedno i drugie się sprawdzi - podjedź do takich, co
    montują szyby, może odrobina kleju wyjdzie sporo taniej.
    W lidlu tez była taśma dwustronna 3M, za 12 czy 14 zeta, ale to było ze dwa
    lata temu, potem nigdy nie spotkałem - a szkoda, bo bardzo dobrze się
    sprawdza w wielu zastosowaniach, ale listwy progowemontowałem na innej (była
    dołączona do listew i miała znaczek 3M ;-)
    W każdym razie ta lidlowa jest szara, ta do listew czarna,obie chyba
    akrylowe, bo bardzo podobne.
    Przed przyklejaniem dobrze wyczyśc i przymierz trzy razy bo przy poprawce
    będziesz musiał zdzierać taśmę i użyć nowej.
    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2012-05-09 15:26:42
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "LOSU"

    >A mi proponowali znowu klej do szyb ....

    Trzyma lepiej niż taśma, ale ma kilka wad...
    Oprócz kleju musisz dać również wulkanizator, najlepiej naniesiony na
    obie powierzchnie, zarówno klej jak i wulkanizator są diabelnie czarne i
    brudzą wszystko niemiłosiernie :) klej trudno nanieść równą i prostą
    linią, do tego trzeba uważać, żeby nie nanieść zbyt dużo, bo po
    dociśnięciu listwy może się wycisnąć bokami i ostatnia moim zdaniem
    najgorsza właściwość...jak już sklei, to bardzo trudno toto usunąć.

    Dobrze położona taśma dobrej jakości na odtłuszczone podłoże i w
    wysokiej temperaturze również spełni swoje zadanie a jest mniej
    upierdliwa.

  • 6. Data: 2012-05-10 10:39:16
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Witam serdecznie.

    LOSU <l...@g...pl> napisał(a):
    > Witam
    > Czym przykleić listwe progową? Co polecacie ?
    Moje toczydełko jest w całości fabrycznie klejone i w nim takie rzeczy
    przyklejane są na szarą, piankowa taśmę dwustronną.
    Do kupienia w sklepach motoryzacyjnych jako taśma do listew bocznych.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl
    http://tunery.tv

  • 7. Data: 2012-05-11 00:37:49
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 9 May 2012 14:14:59 +0200, LOSU wrote:

    > A mi proponowali znowu klej do szyb ....

    Klej do szyb jest ok, ale blachy nie trzyma się jakoś zbyt rewelacyjnie.
    Jeżeli masz w miarę równą powierzchnię i taśma będzie łapać całą
    szerokością, to moim zdaniem lepiej taśma dwustronna.