  • 1. Data: 2010-01-01 16:43:29
    Temat: Lista polecanych operatorow VOIP najlepiej dzialajacych na telefonach...
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Rzucajcie z czego korzystacie poza www.tlenofon.pl?

    Gdzie jest najlepszy support,opisy konfiguracji (tak aby bylo najlatwiej
    komuc skonfigurowac, kto nie ma o tym pojecia).

  • 2. Data: 2010-01-01 17:37:18
    Od: AL <a...@s...tam>

    fReLuZ pisze:
    > Rzucajcie z czego korzystacie poza www.tlenofon.pl?
    >
    > Gdzie jest najlepszy support,opisy konfiguracji (tak aby bylo najlatwiej
    > komuc skonfigurowac, kto nie ma o tym pojecia).

    a czemu nie tlenofon?
    Mam stacjonarny w domu, korzystam dodatkowo na komorce (na wyjazdach
    sprawdza sie b.dobrze).
    Porownywalem z IPfonem i korzystniejszy byl tlenofon.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-01-01 21:13:57
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    fReLuZ pisze:
    > Rzucajcie z czego korzystacie poza www.tlenofon.pl?

    Polecam freeconet.

  • 4. Data: 2010-01-02 12:51:34
    Od: "user" <a...@g...pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Rzucajcie z czego korzystacie poza www.tlenofon.pl?
    >
    > Gdzie jest najlepszy support,opisy konfiguracji (tak aby bylo najlatwiej
    > komuc skonfigurowac, kto nie ma o tym pojecia).

    Mi w E71 znakomicie działa freeconet.pl

  • 5. Data: 2010-01-04 12:34:32
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

> [...]
    >
    > Gdzie jest najlepszy support,opisy konfiguracji (tak aby bylo najlatwiej
    > komuc skonfigurowac, kto nie ma o tym pojecia).

    Ja uzywam nonoh.net przez fringa na E51.
    NA stacjonarne masz za darmo przez 120 dni po doladowaniu za 10 Euro, a owe
    10 Euro mozesz wykorzystac na polaczenia na komorki <30gr/min.

    Wskazowka - jak sie rejestrujesz, podaj ze jestes np z Norwegii, to nie
    dolicza ci 15% VAT :)

    pzdr.
    /Jacek

  • 6. Data: 2010-01-04 15:41:49
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 01-01-2010 18:37, AL pisze:

    > Mam stacjonarny w domu, korzystam dodatkowo na komorce (na wyjazdach
    > sprawdza sie b.dobrze).

    Potwierdzam. Mam go na przychodzące od półtora roku, kilka stref,
    żadnych problemów

    > Porownywalem z IPfonem i korzystniejszy byl tlenofon.

    No, ze 3 lata temu to Tlenofon trochę jakby na jakości dawał ciała,
    korzystałem wtedy z IPfona właśnie przez 2 lata, chyba najlepszy
    operator, tyle że jest koszt utrzymania numeru.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2010-01-08 21:00:26
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    a jeszcze jak oceniacie jakosc http://www.easycall.pl/ ?

  • 8. Data: 2010-01-24 08:32:26
    Od: Marcin Mały <m...@o...eu>

    Dokładnie. Ja też używam Tlenofonu zamiast telefonu domowego, a także mam
    go skonfigurowanego w N900 i używam poza domem. Od paru miesięcy nie
    zdarzyło mi się, by rozmowa po GPRS była kiepskiej jakości, chociaż
    oczywiście przeważnie rozmawiam będąc w zasięgu WiFi.
    --
    Marcin Mały
    http://marcin.anglista.edu.pl

  • 9. Data: 2010-01-24 09:01:26
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    W dniu 2010-01-01 17:43, fReLuZ pisze:
    > Rzucajcie z czego korzystacie poza www.tlenofon.pl?
    >
    > Gdzie jest najlepszy support,opisy konfiguracji (tak aby bylo najlatwiej
    > komuc skonfigurowac, kto nie ma o tym pojecia).

    Na N95 mam skonfigurowanego voipdiscount.
    Jeśli nie potrzebny ci numer na przychodzące to chyba najtańsza opcja.

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --