  • 1. Data: 2010-01-01 14:34:00
    Temat: kontakty migracja Nokia
    Od: "[ oem ]" <o...@w...pl>

    Witam
    Pytanko skierowane jest raczej do użytkowników telefonów Nokia
    Na pewno większość z Was spotkała się przynajmniej raz w życiu
    z koniecznością przeniesienia kontaktów z jednego telefonu do
    innego i tu zaczynają się schody.
    Otóż jeżeli są to telefony jednej marki np. Nokia działające pod tym
    samym systemem np. Symbian s60 w zasadzie nie ma problemu
    wystarczy nam do tego Nokia PC Suite
    Sprawa ma się zupełnie inaczej kiedy jest to np. Nokia 6230 lub
    6310 a kontakty chcemy przenieść do E51, E71 itp.
    Przy różnych systemach jedyna radą jest synchronizacja z pomocą
    Outook Express i wtedy robimy to tak PC Suite - OutlookE - PC Suite

    Czy możecie polecić jakiś program płatny lub free który radzi sobie
    z różnymi platformami w telefonach ?
    dziękuję za wszelkie sugestie

    Np. do telefonów iPhone i Blackberry jest fajny program do migracji
    kontaktów i backupu na serwerze producenta opr. w wersji free
    iDrive lite http://www.idrive.com/idrive-lite/index.html bardzo
    ładnie sobie radzi z przenoszeniem kontaktów.
    Chodzi mi o coś podobnego do Nokii ale nie koniecznie z backupem
    na serwerze firm trzecich.

  • 2. Data: 2010-01-01 15:30:22
    Temat: Re: kontakty migracja Nokia
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    [ oem ] wrote:
    > Przy różnych systemach jedyna radą jest synchronizacja z pomocą
    > Outook Express i wtedy robimy to tak PC Suite - OutlookE - PC Suite

    Raczej Outlook pełen, albo w Windows - z tzw. książką adresową. I to na
    prawdę działa - z palca jako jedyne, póki Outlook jest ciągle standardem.

    Jakub

  • 3. Data: 2010-01-01 18:18:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 1 Jan 2010 15:34:00 +0100, [ oem ] napisał(a):

> [...]
    > Outook Express i wtedy robimy to tak PC Suite - OutlookE - PC Suite
    >
    > Czy możecie polecić jakiś program płatny lub free który radzi sobie

    Sam go podałes - Outlook
    30-dniowy trial wciąż jest bezpłatny.

    Jeżeli jakiś telefon z czymkolwiek się synchronizuje, to synchronizuje się
    z outlookiem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel