  • 11. Data: 2009-02-17 14:08:08
    Temat: Re: Lista imprez prm - gdzie?
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    lesor pisze:

    > Ty tu nie odwracaj uwagi jakimis tam Piernikami. :-p

    Że wsęsie - de mode jest już zgłaszanie (jakże liczne) swych potomków, a
    trendi - wnuków?!?

    --

    pozdr
    pj

  • 12. Data: 2009-02-17 16:11:06
    Od: "Esox" <e...@p...onet.pl>

    (pj) wrote:

    > Że wsęsie - de mode jest już zgłaszanie (jakże liczne) swych
    > potomków, a trendi - wnuków?!?

    wiesz, Ty wpierw zacznij od czegoś... :)

    Esox

  • 13. Data: 2009-02-17 17:22:20
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Esox pisze:

    > wiesz, Ty wpierw zacznij od czegoś... :)

    no właśnie chcę - od wnuków od razu

    --

    pozdr
    pj

  • 14. Data: 2009-02-17 17:24:40
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Budyń pisze:
    > Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > strone , wobec braku zainteresowanych zarządzaniem, uznaje sie za martwą.
    > Jeśli ktos ją chce - prosze bardzo.

    Ona strona zmartwiała już jakiś czas temu, baza danych precli nie
    chodzi od hoho.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 15. Data: 2009-02-18 06:41:28
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Jacek Różański wrote:

    > Ona strona zmartwiała już jakiś czas temu, baza danych precli nie chodzi
    > od hoho.

    Jacus, prosba byla nie o pitolenie lecz o zajecie sie. Chcesz cos zrobic
    cz postękać?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & ST 955

  • 16. Data: 2009-02-18 20:02:06
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jacus, prosba byla nie o pitolenie lecz o zajecie sie. Chcesz cos zrobic
    > cz postękać?

    Przeca nie stęka, tylko stwierdza fakt.

    b.

  • 17. Data: 2009-02-19 07:40:59
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Kefir" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przeca nie stęka, tylko stwierdza fakt.

    ... znany i stwierdzany juz wielokotnie. Jesli mowi sie wielokrotnie o
    sytuacji w stanie constans od kilku lat to, mowiac eufemistycznie, taka
    wypowiedz traci po ktoryms razie walory poznawcze. Myle sie?

  • 18. Data: 2009-02-19 09:00:04
    Od: n...@s...com

    On Thu, 19 Feb 2009 08:40:59 +0100, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >sytuacji w stanie constans od kilku lat to, mowiac eufemistycznie, taka
    >wypowiedz traci po ktoryms razie walory poznawcze. Myle sie?

    Kefciu, niektorzy koledzy sa tu od niedawna. Moga nie wiedziec o czym
    Jacek pisal pol roku czy rok temu.

    Pozdrawiam serdecznie
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 19. Data: 2009-02-19 09:19:20
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <n...@s...com> wrote in message

    > Kefciu, niektorzy koledzy sa tu od niedawna. Moga nie wiedziec o czym
    > Jacek pisal pol roku czy rok temu.

    Prawda. Dobrze. OK. Temat ciekawy, zahacza takze nieco o moja prace wiec
    idzmy dalej: jak Ci, nowi koledzy, pojawiwszy sie tu od niedawna, czesto
    uwazajac niniejsze medium za forum sikacza lub onetu, znajduja oficjalna
    strone grupy Usenetowej pl.rec.motocykle?

  • 20. Data: 2009-02-19 09:57:01
    Od: n...@s...com

    On Thu, 19 Feb 2009 10:19:20 +0100, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >Elou!

    Helo

    >uwazajac niniejsze medium za forum sikacza lub onetu, znajduja oficjalna
    >strone grupy Usenetowej pl.rec.motocykle?

    Zdecydowanie zbyt rzadko, ale nie wynika to z ich zlej woli, czy bron
    boRZe lenistwa. To efekt braku linkow do oficjalnej strony usenetowej
    grupy pl.rec.motocykle w stopkach "starych precli", oraz, co oczywiste
    martwocie tej strony. Bo gdybyz preznie dzialala to bylaby w guglach
    zaraz za pierwszym portalem motocyklowym i sikaczem i ogladaloby ja
    miliony motocyklowych internautow.
    A ze koledzy nie znaja linka do tejze strony to oczywistym jest ze nie
    wezma sie za jej dalsze rozwijanie, nie przejma odpowiedzialnosci
    przed przyszlymi pokoleniami. Ba! Nawet nie beda miec swiadmosci ze
    mogli cos uczynic, a nie zrobili tego!

    pozdrawiam serdecznie
    newrom