    From: n...@s...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Lista imprez prm - gdzie?
    Date: Thu, 19 Feb 2009 10:57:01 +0100

    On Thu, 19 Feb 2009 10:19:20 +0100, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >Elou!

    Helo

    >uwazajac niniejsze medium za forum sikacza lub onetu, znajduja oficjalna
    >strone grupy Usenetowej pl.rec.motocykle?

    Zdecydowanie zbyt rzadko, ale nie wynika to z ich zlej woli, czy bron
    boRZe lenistwa. To efekt braku linkow do oficjalnej strony usenetowej
    grupy pl.rec.motocykle w stopkach "starych precli", oraz, co oczywiste
    martwocie tej strony. Bo gdybyz preznie dzialala to bylaby w guglach
    zaraz za pierwszym portalem motocyklowym i sikaczem i ogladaloby ja
    miliony motocyklowych internautow.
    A ze koledzy nie znaja linka do tejze strony to oczywistym jest ze nie
    wezma sie za jej dalsze rozwijanie, nie przejma odpowiedzialnosci
    przed przyszlymi pokoleniami. Ba! Nawet nie beda miec swiadmosci ze
    mogli cos uczynic, a nie zrobili tego!

    pozdrawiam serdecznie
    newrom
    --