  • 21. Data: 2009-02-19 10:15:51
    Temat: Re: Lista imprez prm - gdzie?
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <n...@s...com> wrote in message
    news:2paqp4tvaqg540i9i4od4c4bnj69bgktt6@4ax.com...

> [...]
    > boRZe lenistwa. To efekt braku linkow do oficjalnej strony usenetowej
    > grupy pl.rec.motocykle w stopkach "starych precli", oraz, co oczywiste
    > martwocie tej strony. Bo gdybyz preznie dzialala to bylaby w guglach
    > zaraz za pierwszym portalem motocyklowym i sikaczem i ogladaloby ja
    > miliony motocyklowych internautow.
    > A ze koledzy nie znaja linka do tejze strony to oczywistym jest ze nie
    > wezma sie za jej dalsze rozwijanie, nie przejma odpowiedzialnosci
    > przed przyszlymi pokoleniami. Ba! Nawet nie beda miec swiadmosci ze

    Nie odpowiedziales na pytanie cfaniaczku ;) Otoz, informacja: "dziala
    oficjalna strona grupy http://plrecmotocykle.riders.pl/" pochodzi z FAQ.
    Jako falszywa powinna zostac usunieta lub zmodyfikowana. To powinno
    zakonczyc usprawiedliwianie glindzenia co pare miesiecy ze "nie dziala"
    dopoki dzialac nie zacznie. A jaki jest sens w propagowaniu linkow do
    nieaktualnego FAQ i nieczynnej oficjalnej strony. Dezinformacja jest gorsza
    od braku informacji. IMO. Gdzie sie myle?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef /nie bendem piontom kolumnom/
    & ST 955

  • 22. Data: 2009-02-19 11:05:52
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kefir pisze:

    > A jaki jest sens w propagowaniu linkow do nieaktualnego FAQ

    Proszę o wskazanie w których miejscach FAQ jest nieaktualne w celu
    wprowadzenia korekt lub usunięcia niewłaściwych informacji.

    Ponadto, poproszę o procentowe przedstawienie stosunku informacji
    nieaktualnych do aktualnych, popierające tezę że FAQ jest nieaktualne :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 23. Data: 2009-02-19 22:21:59
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kefir pisze:

    > Jacus, prosba byla nie o pitolenie lecz o zajecie sie. Chcesz cos zrobic
    > cz postękać?

    Znasz mnie parę lat to chyba wiesz czego się można po mnie
    spodziewać.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 24. Data: 2009-02-19 22:23:41
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kefir pisze:

    > ... znany i stwierdzany juz wielokotnie. Jesli mowi sie wielokrotnie o
    > sytuacji w stanie constans od kilku lat to, mowiac eufemistycznie, taka
    > wypowiedz traci po ktoryms razie walory poznawcze. Myle sie?

    Ale mnie jest być może bliżej od słów do czynów. Na prm zaglądam
    bardzo nieregularnie i jakoś nie zauważyłem wcześniej tej
    kosntatacji. Przepraszam, że Ci przynudziłem,.

  • 25. Data: 2009-02-20 06:40:00
    Od: n...@s...com

    On Thu, 19 Feb 2009 11:15:51 +0100, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >Elou!

    hi

    >Nie odpowiedziales na pytanie cfaniaczku ;)

    Poczulem sie dotkniety i oczekuje przeprosin z czekoladkami,
    kwiatkami, a przynajmniej z piwem!

    >Otoz, informacja: "dziala
    >oficjalna strona grupy http://plrecmotocykle.riders.pl/" pochodzi z FAQ.

    Kefciu, ale zeby sie do niego dostac trzeba zerknac pod link opisany
    bardzo brzydkim slowem. (tzw "F word").
    W zwiazku z powyzszym, co wrazliwsi koledzy nie maja szans dotrzec do
    grupowej strony.

    >Jako falszywa powinna zostac usunieta lub zmodyfikowana.

    Alez Kefciu, co tez Kefcio pisze. Strona jest oficjalna, a ze nie jest
    aktualizowana wcale nie zmienia prawdziwosci tejze strony.

    > A jaki jest sens w propagowaniu linkow do
    >nieaktualnego FAQ i nieczynnej oficjalnej strony. Dezinformacja jest gorsza
    >od braku informacji. IMO. Gdzie sie myle?

    Czyli mowisz ze eruan na pierwsze moto juz jest okej ? A nieczynna
    strona czeka na swojego mistrza, ktoren to przejmie ja i rozwinie
    (moze nie na miare pierwszego motocyklowego portalu) w wortal
    spolecznosciowy i dzieki temu w koncu bedziemy mieli sie okazje
    poznac!

    Pozdrawiam serdecznie
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 26. Data: 2009-02-20 08:29:45
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <n...@s...com> wrote in message
    > On Thu, 19 Feb 2009 11:15:51 +0100, "Kefir" <k...@r...pl>
    >
    > Poczulem sie dotkniety i oczekuje przeprosin z czekoladkami,
    > kwiatkami, a przynajmniej z piwem!

    Poczekej, mialem gdzies przeterminowane czekoladki a dzis jade przez Krakau
    ;)

    > Alez Kefciu, co tez Kefcio pisze. Strona jest oficjalna, a ze nie jest
    > aktualizowana wcale nie zmienia prawdziwosci tejze strony.

    Zle sie wyrazilem, zbytnio napialem mieszajac sluzbowe "taski" w dziedzinie
    informacji z zabawa w motocyklizm. Strona sie otwiera czyli dziala. Tak
    mozna uznac. Czy nie ma jednak lekkiego obciachu w prezentowaniu tego jako
    "ofiszial"? Czy nie byloby milo byloby ujrzec "jakosc". Informacji
    oczywiscie, nie mowie o flashach i innych wodotryskach.

> [...]
    > (moze nie na miare pierwszego motocyklowego portalu) w wortal
    > spolecznosciowy i dzieki temu w koncu bedziemy mieli sie okazje

    ;) BTW: kto byl, dosc psprawnym zreszta, Tworca "oficjalnej strony
    blablabla"? Za prawidlowa odpowiedz talon na balon ;)
    Wracajac: czynna zatem czy nie? Czy, poza "eruan", reszta nieistotna?
    Przyklad: "Oregano" we Wrocku nie istnieje od kilku lat. Chetnie, jako
    zagorzaly hobbysta ;) zajme sie wprowadzaniem, zarzadzaniem i weryfikacja
    informacji, jednak nie gmeraniem w cudzym kodowaniu. Niesty, pracuje w
    "gotowcach" z pominieciem kodowania, wiec HTML, czy Java nie sa dla mnie tym
    czym woda dla ryby.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef

  • 27. Data: 2009-02-20 09:53:41
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote
> [...]
    > pracuje w "gotowcach" z pominieciem kodowania, wiec HTML, czy Java nie sa

    A ja bym Ci Kefiru nawet byl sklonny pomoc z tym hate-emelem, javy moj drogi
    to tam nie ma :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 28. Data: 2009-02-20 10:27:05
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote in message

    > "Kefir" <k...@r...pl> wrote
    >
    > A ja bym Ci Kefiru nawet byl sklonny pomoc z tym hate-emelem, javy moj
    > drogi to tam nie ma :-)

    A to nie to samo? :)~ A czy nasze watroby to wytrzymaja ;) Wiosna idzie i
    skonczy sie zapal do dlubania wuwuwu, wiec odezwe sie na priv tuz po
    weekendzie by zmowic sie i z konkretami napasc Budynia i MolMaxa.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & fun factory XT660X

  • 29. Data: 2009-02-20 10:58:13
    Od: n...@s...com

    On Fri, 20 Feb 2009 09:29:45 +0100, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >Poczekej, mialem gdzies przeterminowane czekoladki a dzis jade przez Krakau
    >;)

    Wot, ze Stolycy, a jaki oszczedny! Sie chwali!!!jeden

    >"ofiszial"? Czy nie byloby milo byloby ujrzec "jakosc". Informacji
    >oczywiscie, nie mowie o flashach i innych wodotryskach.

    Oczywiscie byloby milo i nigdy nie twierdzilem inaczej :)

    >;) BTW: kto byl, dosc psprawnym zreszta, Tworca "oficjalnej strony
    >blablabla"? Za prawidlowa odpowiedz talon na balon ;)

    Moze to ?
    http://web.archive.org/web/20010223192523/http://www
    .motocykle.org/
    Czyli Arni :)

    http://web.archive.org/web/20020615200658/www.turyst
    yka.motocykle.pl/wyprawy/rosja2000/rosja2000-1.html
    :-D

    >Wracajac: czynna zatem czy nie? Czy, poza "eruan", reszta nieistotna?

    W faku czy na stronie ? Bo jak na stronie to ja sie Ciebie pytam,
    czemu sa tam nieaktualne/nieprawdziwe dane! bo czytalem w internecie
    ze tos Ty jest odpowiedzialny za w/w.

    >Przyklad: "Oregano" we Wrocku nie istnieje od kilku lat.

    Co to jest Oregano i czemu dopiero po kilku latach piszesz ze niema ?
    :)

    > Chetnie, jako
    >zagorzaly hobbysta ;) zajme sie wprowadzaniem, zarzadzaniem i weryfikacja
    >informacj

    Gratuluje i zycze sukcesow na powierzonym odcinku i tentego!
    stooolaaaat

  • 30. Data: 2009-02-20 11:22:45
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote

    > A to nie to samo? :)~

    Nie, ale nie bede Ci tlumaczyl roznicy miedzy java a javascript bo to NTG

    >A czy nasze watroby to wytrzymaja ;)

    Ja juz nie mam watroby :-)

    >Wiosna idzie i skonczy sie zapal do dlubania wuwuwu, wiec odezwe sie na
    >priv tuz po weekendzie by zmowic sie i z konkretami napasc Budynia i
    >MolMaxa.

    Bez przesady to wcale nie jest jakies bardzo pracochlonne, zobaczymy :-)
    Lepiej cos dlubnac niz ma wisiec taka gola i bez sensu.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)