-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!feeder.erje.net!eu.feeder.
erje.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Maciek" <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Linowe barierki
Date: Fri, 26 Oct 2012 12:37:38 +0200
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 28
Message-ID: <k6dp5l$gkd$1@speranza.aioe.org>
References: <c...@4...net>
<k6agik$af5$1@mx1.internetia.pl> <k6bobi$gu6$1@node2.news.atman.pl>
<Pine.WNT.4.64.1210260025510.3500@quad>
NNTP-Posting-Host: um6r+SkdgvyFfhep2Ti9sA.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
Importance: Normal
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2470056
[ ukryj nagłówki ]
> Pewnie chodzi o to, że "klasyczna" go nie wyłapie i ma szanse
>fiknąć kozła nad nią, w tym ślizgając się ze składową pionową
>w górę barierki.
Coś w tym jest. Miałem nieprzyjemność widzieć naocznie jak zadziałała
klasyczna bariera.
Akcja na serpentynach Zakopianki w Rabce (po dwa pasy w każdą stronę,
oddzielone barierą, ostry podjazd, ostre zakręty).
Jedno z tych miejsc, gdzie znaki ograniczenia są dobrze ustawione.
Koleś na moto jechał pod górę lewym pasem. Równolegle z nim ciął samochód z
chłopaczkami.
Kończąc zakręt samochód nie zmieścił się i wyleciał na pas motocyklisty.
Prędkość pewnie dochodząca do 100km/h.
Motocyklista zjechał na trawę i przywalił w bandę rozdzielającą pasy. Masa
kurzu, głośny huk.
Widziałem go przez ułamek sekundy ze 3-4m nad ziemią, przelatującego nad
barierą i lecącego mi pod koła.
Upadł na szczęście jeszcze na zieleńcu.
Przeżył, w szoku od razu chciał stanąć zanim do niego dobiegliśmy. Jednak
nie dał rady, mimo porządnych butów lewa noga musiała mocno ucierpieć. Gruba
skórzana kurtka z ochraniaczem i tym co tam miał jeszcze rozcięta przez całe
plecy, tak jakby ją zamkiem błyskawicznym otworzył. Plecy na szczęście nie
tknięte. Myślę, że się z tego wylizał.
Patrząc na to rozcięcie, przypuszczalnie w jakiejś fazie musiał zrobić
slide-a plecami po barierze. Gdyby tam były linki ze słupkami to szkoda
gadać...
Następne wpisy z tego wątku
- 26.10.12 16:18 Qlfon
- 26.10.12 22:57 Gotfryd Smolik news
- 27.10.12 00:07 v...@i...pl
- 27.10.12 07:04 Cavallino
- 27.10.12 23:19 v...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=