    From: neo <d...@y...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Linki do konfiguratorów z przykładowymi zestawami?
    Date: Fri, 22 Jun 2012 09:02:59 -0700 (PDT)

    On 22 Cze, 17:11, "R.e.m.e.K" <g...@d...null> wrote:

    >                          ^^^^^^^^^^^^^^^^^^> NIE JESTEM TŁUCZKIEM TYLKO NIE JESTEM
    OBLATANY W TEMACIE, rozumiesz?

    >   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > To sie zdecyduj, jestes czy nie?

    Jestem i nie jestem. Ale nie skumasz tego, bo nie jesteś oblatany w
    temacie ;D

    > Skup sie chlopie! "Terminologii" nie znasz, a uzyles okreslenia
    > "konfigurator zestawu", ktorego to okreslenia uzylem w przykladzie z
    > googlem. Ogarniasz to? Niestety wiem, ze nie bardzo.

    To nie wolno palnąć takiego określenia i i trafić?

    Ostatnio siedzieliśmy z ojcem i nagle ja palnąłem z bani termin
    medyczny: psychostymulanty. A stary na to gały gdzie to słyszałem.
    Wymyśliłem.

    Czasem się coś palnie i szafa gra.

    Widzisz fajną panienę w kinie, ale wydaje Ci się że jest dla Ciebie za
    fajna i że jak do niej podbijesz to Cię olej, więc odpuszczasz temat,
    tak?

    Nagle panna zawiesza na Tobie na chwilę oczy, a Ty SRU super tekst,
    nigdy byś się nie spodziewał że się ośmielisz i że coś podobnego Ci
    się uda, tak?

    2 godziny później panna siedzi Ci na kolanach i mówi, że masz ładne
    włosy.

    To się zdarza każdemu. Przynajmniej raz w życiu :D

    > Gdy w aucie pada mi jakis podzespol to oczywiscie ide sobie pogooglowac i w
    > 90% znajduje odpowiednie informacje, po czym zlecam naprawe fachowcom, bo
    > sam sie tym nie zajmuje (czytam po to by mnie nie zrobiono w bambuko).
    > Jednakze nie wchodze na forum mechanikow i nie jecze przez 10 watkow, zeby
    > mi pomogli, bo jestem nierozgarniety.

    Dzięki za określenie. Gdybyś wiedział jak jestem zarzucony robotą, to
    byś tak nie mówił. Ja sam pomagam każdemu i kiedy tylko mogę i nie mam
    problemu z proszeniem o pomoc wprost nawet jak mam wyjść na idiotę.
    Pytam i tyle. Ktoś normalny kto to zrozumie znajdzie się ZAWSZE. Tylko
    trzeba nie dać się wciągnąć w bluzgi i być miłym :D

    Tak mnie stary uczył (ortopeda) i to mi się zawsze sprawdzało.

    > Jestem tolerancyjny, toleruje kazda forme milosci.

    Ja toleruję tylko miłość z fajnymi laskami, resztę zostawiam innym,
    mniej rozgarniętym ;D ;D ;D ;D

    A co mi tam ;D