  • Data: 2012-11-04 20:35:10
    Temat: Re: Liniowe regulatory napięcia w motocyklach
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 3 Nov 2012 16:07:18 +0100 RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> napisał:

    >Bo wymagałoby uzwojenia wzbudzenia a na magnesach trwałych jest
    >mniejsze. Poza tym - to ma charakterystykę bliską źródła prądowego.

    Ale po co uzwojenie wzbudzenia? Po takiej maszynie (wzbudzanej
    magnesami trwałymi) nie można dać po prostu przetwornicy? Myślę że
    przedpiśca miał to na myśli...

    >Ale po przegrzaniu dostają zwarcia. Zwarcie w step-down oznacza pełne
    >napięcie na wyjściu :(

    To jaki problem dać przetwornicę izolowaną, np. forward lub dla
    mniejszych rozmiarów, push-pull? Ewentualne zwarcie kluczy nie będzie
    skutkowało pełnym napięciem na wyjściu.