  • Data: 2009-10-23 11:42:07
    Temat: Re: Linia transmisyjna wysokiego napięcia obok domów
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hbrvtu$7r5$1@news.onet.pl...

    > Jakies udokumentowane przypadki zejscia z powodu awarii rozrusznika
    > "zakloconego" linia wysokiego napiecia?

    Owszem nie widziałem i sam to wcześniej napisałe ale:
    Napisałem o zakłóconej pracy rozrusznika ogólnie. Może być nawet wywołane
    porażeniem prądem. A tu przypadki są jak najbardziej śmiertelne.
    Druga sprawa. Myślę że osoby z rozrusznikiem czym prędzej wyprowadzają się w
    bezpieczniejsze ich mniemaniu miejsca a jezeli zdarzy im się to w okolicach
    WN starają się być najkrócej. Pytanie: Czy mając rozrusznik zaryzykował byś
    i mieszkał nadal albo tańczył pod WN? Jestes taki gieroj?
    Więc jeżeli ich tam pod liniami WN to można przyjąć że wypadków także nie
    ma. To tak mniej więcej jak to że żaden normalny człowiek nie wchodzi na
    słupa WN albo nie sika z wiaduktu na trakcję kolejową.

    Marek