  • Data: 2009-10-23 13:39:08
    Temat: Re: Linia transmisyjna wysokiego napięcia obok domów
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert_J" <r...@w...pl> wrote in message
    news:hbs9dt$26c$1@inews.gazeta.pl...

    > Linia 138 kV? Skąd taką wartość wytrzasnąłeś???

    A choćby stąd:
    http://www.burr-ridge.gov/NewsEvents/Briefs/November
    %202008.pdf
    2 strona, "ComEd Tree Trimming & Removal Update".

    I tutaj:
    http://www.icc.illinois.gov/e-docket/reports/view_fi
    le.asp?intIdFile=245239&strC=bd
    strona 3 "ComEd controls and operates a 138kV transmission line".

    ComEd to nasza lokalna elektrownia a Burr Ridge to nazwa miasteczka na
    zachodnich przedmieściach Chicago gdzie właśnie rozważałem kupić dom,
    ale mi ta linia transmisyjna którą zauważyłem w porę zmieniła zamiary :-)

    A co? Nie spotkałeś się z takimi wartościami? Pewnie w Europie inne
    są bo napięcie w gniazdkach 2 x większe.... tak?