    From: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Linia transmisyjna wysokiego napi?cia obok dom?w
    Date: Sun, 25 Oct 2009 22:58:50 +0100
    <hbrq6u$gg0$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hbrvtu$7r5$1@news.onet.pl>
    <hbs5in$cbt$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hbsfqd$6ef$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hbt338$2q95$1@news2.ipartners.pl>
    <hbt7q8$2le$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hbv53c$pdg$1@news2.ipartners.pl>
    <hbvhgo$evu$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hc16gm$1qde$1@news2.ipartners.pl> <hc175d$1qnb$1@news2.ipartners.pl>
    <hc1lbn$1s3$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hc1vs6$270h$1@news2.ipartners.pl>
    <hc25np$a86$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hc260b$2a0k$1@news2.ipartners.pl>

    > A widzisz ja tam czyta?em o takich tam repolaryzacjach kom?rek o
    > stymulatorach jedno i dwujamowych. i dwujamowych jednoelektrodowych.
    > O dziwo nie b?d?c dochtorem wiele temat?w wydawa?o mi si? ?e rozumia?em.

    Bo przeciez to nie jest zadna wiedza tajemna. Tylko trzeba chciec
    poczytac cos wiecej niz proste rady serwowane w kolorowych czasopismach.

    > Ale z t? r?nic? ?e nie u?ywam tej wiedzy na codzie? i zapominam a lekarz
    > jest (powinien by?) trendi.

    W tematach, ktorymi sie zajmuje owszem. Niestety nasz system jest tak
    skonstruowany, ze za bycie trendi nikt ci nic nie daje, ani tego nie
    ulatwia.

    > Wyobra? sobie teraz tak? sutuacj?. Idzie pacjent do lekarza A i uzyskuje
    > informacje czy diagnoz? po czym idzie do lekarza B i dostaje informacje lub
    > diagnoz? sprzeczn? z lekarzem A. Nie zacz?? by? sam si? edukowa??

    Owszem. Nie mowie przeciez, ze to zle. Tylko przestrzegam przed zbyt
    pochopna interpretacja. Zreszta to, ze opinia lekarzy jest rozna nie
    musi znaczyc, ze sie myla. Zauwaz, ze zwykle diagnoze stawia sie przy
    braku wszystkich informacji. Czyli z definicji w kazdej diagnozie jest
    szansa na blad. No i kazdy kolejny lekarz ma latwiej, bo ma wiecej
    danych niz poprzedni.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.