  • 31. Data: 2016-12-31 14:00:50
    Temat: Re: Limity w Virgin
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 58661428$0$653$6...@n...neostrada.pl

    > Qualcomm chyba lepiej grzeje w zimowe dni... ;)

    Zaletą może to być tylko na Syberii. Mam takiego zapalczywego sąsiada -
    on zarzeka się że nigdy nie kupi sprzętu z Mediatekiem, jednak pytany
    nie potrafi konkretnie wykazać na czym polega wyższość innych procesorów.

  • 32. Data: 2016-12-31 14:25:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5867ab4f$0$5149$6...@n...neostrada.pl

    > ekranu nie leży w nie umytych rękach a fizjologii ludzkiej skory.

    I w budowie powłoki szkła.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 33. Data: 2016-12-31 16:16:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5867aba6$0$15206$6...@n...neostrada.pl

    Kolejne godziny quasibezczynności po prawej stronie:

    +> 2.8% 1209 MHz 2.6%
    +> 0.2% 1152 MHz 0.2%
    +> 0.1% 1094 MHz 0.1%
    +> 1.9% 998 MHz 1.9%
    +> 16.2% 800 MHz 15.4%
    +> 79.1% Deep sleep 79.8%

    +> 100% 18:00:46 Total 24:22:06

    Nie rozumiem, czym jest ów total. :)

    +> Z pełnej baterii zostało 77% 63%

    Ekran zabrał 3%, Android 15% + 5%...

    Rzekomo został 1 dzień i 18 godziny.

    > Jejku, co tam tak pożera tą baterię. W stanie
    > spoczynku taka bateria powinna wytrzymać miesiąc..

    Po wyłączeniu telefonu wytrzymuje znacznie dłużej. ;)

    > A tak ogólnie dobre fotki robi Max?

    IMO dobre, ale warto pamiętać, że to nie lustrzana Jedynka Canona. ;)
    Aby było jasne -- mój Canon (450D) ma na matrycy mniej pikseli niż
    przeciętna kamerka smartfonowa. :)

    http://leszekc.w.tkb.pl/danutac/bydgoszcz/
    http://leszekc.w.tkb.pl/danutac/bydgoszcz/P_20160814
    _190316.jpg
    Zwróć uwagę na pajęczynki. :)
    http://leszekc.w.tkb.pl/danutac/bydgoszcz/P_20160814
    _185737_HDR.jpg
    Tutaj zaparkowałem. :) W Toruniu też nie miałem problemów z parkowaniem. :)
    [ledwo znalazłem... zawsze mam problemy ze znalezieniem samochodu, ale
    tym razem szukałem naprawdę długo, zanim odnalazłem to zdjęcie...]
    W Toruniu zaparkowałem niemal na strzeżonym parkingu bezpłatnym.
    I wcale nie na terenie galerii handlowej -- te są zbyt daleko od
    centrum, choć oferują bardzo dobre warunki parkingowe... [szukałem
    lepszego zdjęcia ukazującego zaparowanie w Bydgoszczy, ale nie
    znalazłem... nawet GPS tym razem ;) nie pomógł... chlip, chlip...]
    Na zdjęciu -- 6 od lewej.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 34. Data: 2017-01-02 18:15:53
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5867aba6$0$15206$6...@n...neostrada.pl

    > Kolejne godziny quasibezczynności po prawej stronie:

> [...]

    Tą quasibezczynność można znacznie usprawnić włączając dodatkowo tryb
    samolotowy. Korzystam z tego w tablecie, gdzie mam SIMkę tylko na
    specjalne okazje. A włączenie trybu samolotowego przedłuża czas bez
    ładowania o co najmniej 50%.

    > Ekran zabrał 3%, Android 15% + 5%...

    Nie ma wyszczególnienia w punktach, np. tryb gotowości, telefon
    nieaktywny itd?

    > Rzekomo został 1 dzień i 18 godziny.

    > Po wyłączeniu telefonu wytrzymuje znacznie dłużej. ;)

    Ale nie w tym rzecz. Choćby dla samego sprawdzenia wydajności baterii
    można raz sprawdzić ile wytrzyma w tzw stanie spoczynku. Czyli
    powłączane wszystko ale bez używania.

> [...]
    > lepszego zdjęcia ukazującego zaparowanie w Bydgoszczy, ale nie
    > znalazłem... nawet GPS tym razem ;) nie pomógł... chlip, chlip...]

    Zupełnie znośne fotki.. A w gorszych warunkach mocno spada jakość?

    Też mam problemy z powrotem do auta w obcym mieście. Tzn. miałem do
    niedawna, aż odkryłem niewielki program, Nazywa się, MyCar Locator, czy
    jakoś tak podobnie. Jak na moje potrzeby jest to program lepszy niż
    wszystkie nawigacje razem wzięte.

  • 35. Data: 2017-01-02 22:22:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 586a8ac1$0$645$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    Korzystam z tego w tablecie, gdzie mam SIMkę
    > tylko na specjalne okazje. A włączenie trybu samolotowego przedłuża czas bez

    Nie chcę oszczędzać energii w ten sposób.

    Android 6 ponoć wyłącza to, co uważa za zbędne. ;)

    > Nie ma wyszczególnienia w punktach, np. tryb gotowości, telefon nieaktywny itd?

    Jest.

    > Ale nie w tym rzecz. Choćby dla samego sprawdzenia wydajności baterii można raz
    sprawdzić ile wytrzyma w tzw stanie spoczynku.
    > Czyli powłączane wszystko ale bez używania.

    Może kiedyś sprawdzę.

    > Zupełnie znośne fotki.. A w gorszych warunkach mocno spada jakość?

    Wrzucę może kiedyś fotki z ciemności.

    > Też mam problemy z powrotem do auta w obcym mieście.

    Nie mam tego problemu. Nawet wówczas, gdy nie włączę zapisywania
    śladu. Mam dobrą pamięć wzrokową a chodząc w nowych stronach,
    z uwagą obserwuję to i owo, dzięki czemu mogę szybko załapać,
    którędy już szedłem, a którędy jeszcze nie szedłem.

    Miałem problem ze znalezieniem stosownego zdjęcia, bo nie mam
    tego zdjęcia, którego szukałem, a nie mam, bo to, czego szukałem,
    nie było zdjęciem, ale filmem.

    > Tzn. miałem do niedawna, aż odkryłem niewielki program, Nazywa się, MyCar Locator,
    czy jakoś tak podobnie. Jak na moje potrzeby
    > jest to program lepszy niż wszystkie nawigacje razem wzięte.

    Zazwyczaj zapisuję ślad a bardzo czesto -- miejsce za pomocą:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.ze
    rhusen.carfinder&hl=pl

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 36. Data: 2017-01-06 09:42:18
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 586a8ac1$0$645$6...@n...neostrada.pl

    > Nie chcę oszczędzać energii w ten sposób.
    >
    > Android 6 ponoć wyłącza to, co uważa za zbędne. ;)

    Jednak na pewno nie wyłączy obsługi sieci i tzw stanu gotowości. A te,
    przynajmniej u mnie, to najwięksi pożeracze zasobów baterii.

    > Jest.

    To niech zgadnę - najwięcej pobiera "tryb gotowości"?

    Może kiedyś sprawdzę.

    > Wrzucę może kiedyś fotki z ciemności.

    Ciemność jak ciemność, wystarczy taka przy gorszym oswietleniu, robiona
    np. wieczorem.

> [...]
    > nie było zdjęciem, ale filmem.

    > Zazwyczaj zapisuję ślad a bardzo czesto -- miejsce za pomocą:

    Przy najbliżej okazji przetestuję.

  • 37. Data: 2017-01-10 19:29:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 586f585c$0$5147$6...@n...neostrada.pl

    > Jednak na pewno nie wyłączy obsługi sieci

    Jakiej sieci? WiFi, LTE, GSM?...

    Trybun>>> Ale nie w tym rzecz. Choćby dla samego sprawdzenia wydajności baterii
    Trybun>>> można raz sprawdzić ile wytrzyma w tzw stanie spoczynku. Czyli
    Trybun>>> powłączane wszystko ale bez używania.

    Trybun> Może kiedyś sprawdzę.

    :)

    > Ciemność jak ciemność, wystarczy taka przy gorszym oswietleniu, robiona np.
    wieczorem.

    Może coś wrzucę.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 38. Data: 2017-01-11 09:15:13
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 586f585c$0$5147$6...@n...neostrada.pl

    > Jakiej sieci? WiFi, LTE, GSM?...

    GSM

    > Może coś wrzucę.

    Wystarczy że napiszesz czy są dobre. Akurat w odróżnieniu od różnych
    chwalipiętów Ciebie stać na rzetelną ocenę posiadanego sprzętu.

  • 39. Data: 2017-01-11 22:28:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5875e98e$0$15208$6...@n...neostrada.pl

    > Wystarczy że napiszesz czy są dobre. Akurat w odróżnieniu od różnych chwalipiętów
    Ciebie stać na rzetelną ocenę posiadanego
    > sprzętu.

    Co do zasady ;) -- mnie podobają się wszystkie zdjęcia. ;)
    Smartfon nie jest aparatem fotograficznym -- nie można oczekiwać cudów.

    Asus Max ma wiele ,,trybów'' -- jest i HDR, i ,,nocny''...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 40. Data: 2017-01-12 13:23:57
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > Smartfon nie jest aparatem fotograficznym -- nie można oczekiwać cudów.
    >
    > Asus Max ma wiele ,,trybów'' -- jest i HDR, i ,,nocny''...

    Chodzi o ich jakość.

    Cholerny Samsung, uważam ogólnie że w jego przypadku klient płaci za
    logo firmy, a jednak fotka makro pająka zrobiona A5ką wykazała że robi
    lepsze, bardziej szczegółowe i wyraziste fotki makro niż normalny aparat
    z średniej półki.

    Mój też ma sporo "trybów", jednak foto robi nierówno - czasem ostre i
    wyraziste jak żyleta a czasem tak zaszumione że nadają się tylko do
    kasacji.