    Subject: Re: Limity w Virgin
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <o3ti0p$mrt$2@node1.news.atman.pl>
    <5864f035$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <o42tie$2t3$1@node1.news.atman.pl>
    <58661478$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <o473e0$b27$4@node1.news.atman.pl>
    <5867aba6$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <o48i5h$ok5$1@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Mon, 2 Jan 2017 18:15:53 +0100

    > "Trybun" 5867aba6$0$15206$6...@n...neostrada.pl

    > Kolejne godziny quasibezczynności po prawej stronie:
    >
    > +> 2.8% 1209 MHz 2.6%
    > +> 0.2% 1152 MHz 0.2%
    > +> 0.1% 1094 MHz 0.1%
    > +> 1.9% 998 MHz 1.9%
    > +> 16.2% 800 MHz 15.4%
    > +> 79.1% Deep sleep 79.8%
    >
    > +> 100% 18:00:46 Total 24:22:06
    >
    > Nie rozumiem, czym jest ów total. :)
    >
    > +> Z pełnej baterii zostało 77% 63%

    Tą quasibezczynność można znacznie usprawnić włączając dodatkowo tryb
    samolotowy. Korzystam z tego w tablecie, gdzie mam SIMkę tylko na
    specjalne okazje. A włączenie trybu samolotowego przedłuża czas bez
    ładowania o co najmniej 50%.

    > Ekran zabrał 3%, Android 15% + 5%...

    Nie ma wyszczególnienia w punktach, np. tryb gotowości, telefon
    nieaktywny itd?

    > Rzekomo został 1 dzień i 18 godziny.

    > Po wyłączeniu telefonu wytrzymuje znacznie dłużej. ;)

    Ale nie w tym rzecz. Choćby dla samego sprawdzenia wydajności baterii
    można raz sprawdzić ile wytrzyma w tzw stanie spoczynku. Czyli
    powłączane wszystko ale bez używania.

    > IMO dobre, ale warto pamiętać, że to nie lustrzana Jedynka Canona. ;)
    > Aby było jasne -- mój Canon (450D) ma na matrycy mniej pikseli niż
    > przeciętna kamerka smartfonowa. :)
    >
    > http://leszekc.w.tkb.pl/danutac/bydgoszcz/
    > http://leszekc.w.tkb.pl/danutac/bydgoszcz/P_20160814
    _190316.jpg
    > Zwróć uwagę na pajęczynki. :)
    > http://leszekc.w.tkb.pl/danutac/bydgoszcz/P_20160814
    _185737_HDR.jpg
    > Tutaj zaparkowałem. :) W Toruniu też nie miałem problemów z
    > parkowaniem. :)
    > [ledwo znalazłem... zawsze mam problemy ze znalezieniem samochodu, ale
    > tym razem szukałem naprawdę długo, zanim odnalazłem to zdjęcie...]
    > W Toruniu zaparkowałem niemal na strzeżonym parkingu bezpłatnym.
    > I wcale nie na terenie galerii handlowej -- te są zbyt daleko od
    > centrum, choć oferują bardzo dobre warunki parkingowe... [szukałem
    > lepszego zdjęcia ukazującego zaparowanie w Bydgoszczy, ale nie
    > znalazłem... nawet GPS tym razem ;) nie pomógł... chlip, chlip...]
> [...]

    Zupełnie znośne fotki.. A w gorszych warunkach mocno spada jakość?

    Też mam problemy z powrotem do auta w obcym mieście. Tzn. miałem do
    niedawna, aż odkryłem niewielki program, Nazywa się, MyCar Locator, czy
    jakoś tak podobnie. Jak na moje potrzeby jest to program lepszy niż
    wszystkie nawigacje razem wzięte.