    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Limity w Virgin
    Date: Mon, 2 Jan 2017 22:22:39 +0100
    <o3ti0p$mrt$2@node1.news.atman.pl>
    <5864f035$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <o42tie$2t3$1@node1.news.atman.pl>
    <58661478$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <o473e0$b27$4@node1.news.atman.pl>
    <5867aba6$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <o48i5h$ok5$1@node1.news.atman.pl>
    <586a8ac1$0$645$65785112@news.neostrada.pl>

    "Trybun" 586a8ac1$0$645$6...@n...neostrada.pl

    > Tą quasibezczynność można znacznie usprawnić włączając dodatkowo tryb samolotowy.
    Korzystam z tego w tablecie, gdzie mam SIMkę
    > tylko na specjalne okazje. A włączenie trybu samolotowego przedłuża czas bez
    ładowania o co najmniej 50%.

    Nie chcę oszczędzać energii w ten sposób.

    Android 6 ponoć wyłącza to, co uważa za zbędne. ;)

    > Nie ma wyszczególnienia w punktach, np. tryb gotowości, telefon nieaktywny itd?

    Jest.

    > Ale nie w tym rzecz. Choćby dla samego sprawdzenia wydajności baterii można raz
    sprawdzić ile wytrzyma w tzw stanie spoczynku.
    > Czyli powłączane wszystko ale bez używania.

    Może kiedyś sprawdzę.

    > Zupełnie znośne fotki.. A w gorszych warunkach mocno spada jakość?

    Wrzucę może kiedyś fotki z ciemności.

    > Też mam problemy z powrotem do auta w obcym mieście.

    Nie mam tego problemu. Nawet wówczas, gdy nie włączę zapisywania
    śladu. Mam dobrą pamięć wzrokową a chodząc w nowych stronach,
    z uwagą obserwuję to i owo, dzięki czemu mogę szybko załapać,
    którędy już szedłem, a którędy jeszcze nie szedłem.

    Miałem problem ze znalezieniem stosownego zdjęcia, bo nie mam
    tego zdjęcia, którego szukałem, a nie mam, bo to, czego szukałem,
    nie było zdjęciem, ale filmem.

    > Tzn. miałem do niedawna, aż odkryłem niewielki program, Nazywa się, MyCar Locator,
    czy jakoś tak podobnie. Jak na moje potrzeby
    > jest to program lepszy niż wszystkie nawigacje razem wzięte.

    Zazwyczaj zapisuję ślad a bardzo czesto -- miejsce za pomocą:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.ze
    rhusen.carfinder&hl=pl