  • 11. Data: 2013-09-30 20:37:01
    Temat: Re: Likwidacja szkody z OC sprawcy - co i jak?
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-09-30 20:15, Monster pisze:

    > W przypadku całkowitej im mniej zapłaci jakiś warsztat na aukcji tym
    > lepiej.Od kwoty wyceny odliczyli tą kwotę,resztę dostałem do ręki
    > +ciuchy.

    No, skrót myślowy :)

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 12. Data: 2013-12-11 15:23:45
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-09-30 10:26, Qlfon pisze:
> [...]
    > w Gothaer (co podobno jest spadkobiercą PTU) i dziś ma się pojawić
    > rzeczoznawca. Z netu wiem, że niczego dobrego po nich się spodziewać nie
    > mogę ale może ktoś przerabiał dużą naprawę lub szkodę całkowitą z OC
    > sprawcy i podpowie jakie rozwiązanie jest najlepsze? Proponują na
    > podstawie wyceny z serwisu lub ich wycenę. Na moto już nie będę jeździł
    > (a przynajmniej w nieodległej przyszłości;)), naprawić moto się da ale
    > to będzie koszt spory a nie ukrywam, że chciałbym się zbliżyć do realnej
    > ceny jaką jeszcze w czerwcu mogłem za niego dostać.

    Tak czytam i czytam i powiedzcie mi jedno. Czy jazda na motocyklu = 100%
    wypadek prędzej czy później? Może zrezygnuję z prawka zawczasu?
    Strach się bać :)

    charwel :)

  • 13. Data: 2013-12-11 15:27:20
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 11 Dec 2013 15:23:45 +0100) ktos podajacy sie za charwel(Oo)==:::
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Tak czytam i czytam i powiedzcie mi jedno. Czy jazda na motocyklu = 100%
    > wypadek prędzej czy później? Może zrezygnuję z prawka zawczasu?
    > Strach się bać :)

    Nie znam osobiście nikogo kto by przynajmniej raz się nie wywrócił na
    drogowym motocyklu.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 14. Data: 2013-12-11 15:33:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Dec 2013 15:23:45 +0100 osobnik zwany
    charwel(Oo)==::: napisał:

    > Tak czytam i czytam i powiedzcie mi jedno. Czy jazda na motocyklu = 100%
    > wypadek prędzej czy później? Może zrezygnuję z prawka zawczasu? Strach
    > się bać :)

    motocykliści dzielą sie na tych co się przewrócili i tych co się
    przewrócą.

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 15. Data: 2013-12-11 18:16:17
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2013-12-11 15:33, masti pisze:

    > motocykliści dzielą sie na tych co się przewrócili i tych co się
    > przewrócą.

    Parafrazując sytuację penitencjarną:
    - na takich co leżeli, leżą, lub będą leżeć ;)

    Dlatego warto zainwestować w gmole / crashpady,
    czy co komu tam pasuje.

    Pzdr

    JKK

  • 16. Data: 2013-12-11 20:19:39
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-12-11 15:33, masti pisze:

    > motocykliści dzielą sie na tych co się przewrócili i tych co się
    > przewrócą.
    Niektórzy nawet dość często:-)
    Z nieleżących to mi się Tango kojarzy,chyba ze mi coś umknęło.

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2013-12-11 22:17:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Dec 2013 18:16:17 +0100 osobnik zwany J_K_K napisał:

    > Dlatego warto zainwestować w gmole / crashpady, czy co komu tam pasuje.

    Ja zainswestowałem w wystające cylindry :)

  • 18. Data: 2013-12-12 10:07:07
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-12-11 22:17, masti pisze:

    > Ja zainswestowałem w wystające cylindry :)

    :) ale to drożej niż gmole wychodzi:)

    A dodam, jeszcze że jest jeszcze 3 kategoria : "leżacy parkingowo"

    Olfon,napisz jak w końcu wyszło. Na basie już możesz trochę?

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 19. Data: 2013-12-12 10:40:38
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-12-12 10:07, Viking pisze:

    > :) ale to drożej niż gmole wychodzi:)
    >
    > A dodam, jeszcze że jest jeszcze 3 kategoria : "leżacy parkingowo"
    W ogólnym rozrachunku dużo taniej:-)Gleba parkingowa nie
    dotyczy-opierasz sie na głowicy i już.
    Osobiście udało mi się wyrwać zderzak z Passata,nogą nie byłoby miło.

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 20. Data: 2013-12-12 11:33:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 Dec 2013 10:07:07 +0100 osobnik zwany Viking
    napisał:

    > :) ale to drożej niż gmole wychodzi:)

    jak na razie mam tylko ryskę na głowicy. One pancerne są. Ale chyba jednak
    w gmole zainwestuję :)