  • Data: 2013-12-17 13:46:38
    Temat: Re: Likwidacja szkody z OC sprawcy - co i jak?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Tue, 17 Dec 2013 10:56:54 +0100) ktos podajacy sie za charwel(Oo)==:::
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Piotrek mi tam walka nie w głowie. Chcę się w miarę sprawnie
    > przemieszczać a i weekendowo/wakacyjnie zabrać żonę na wycieczkę.

    Każdy ma jakąś wymówkę :) Podpowiem Ci jeszcze jedną: "motocykl mniej pali" :)

    > Motocykla dla siebie już znalazłem. Spadnie na mnie deszcz krytyki, ale
    > uczę się na kursie jazdą 600tką i taki też motocykla mam zamiar zanabyć
    > ;) Najbardziej podoba mi się Fazer 600 z 2003r. FZ6 już mniej. Zasłaniam
    > głowę przed ciosami... ;)

    Myślę, że Fazer jest ok, chociaż proponowałbym jednak jakąś 500ccm na
    jeden sezon. Im mniejsza pojemność na początek tym mniej stresów, ale jak
    masz już za sobą doświadczenia ze skuterem to można pewnie pominąć 500.

    Ja ksiązkowo przesiadałem się: 500->600->1000 a później w błocie 125->400
    i nie żałuję żadnego z tych kroków.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/