  • Data: 2013-12-22 17:29:24
    Temat: Re: Likwidacja szkody z OC sprawcy - co i jak?
    Od: TaDzik <t...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-12-2013 13:46, Grzegorz Rogala pisze:
    > A kto Ci sie kaze od razu lamac?
    A nie wiem, pech czy jakaśtam statystyka

    > Wbrew pozorom Twoj wiek bedzie Cie wystarczajaco "hamowal" przed
    > rzeczami nie do konca madrymi na enduro.
    Obyś miał rację, bo mimo 43-ech już kilka razy sam się przekonałem o
    ogromie swej głupoty ;)

    > Poza tym, zawodnikiem juz nie bedziesz
    No i ZABIŁEŚ moje marzenia...! ;)

    > beda Cie w lesie objezdzac dzieciaki na 125 dookola.
    a w to nie wątpię, po lesie to w ogóle bałbym się jeździć, żeby mnie
    jakie drzewo nie zaatakowało

    > Jezeli uswiadomisz sobie wlasne ograniczenia to droga do enduro otwarta
    > - kupujesz dobre ochraniacze, dobry kask i w las!
    > A jak jebniesz pare razy w grunt to tez zweryfikujesz wieeele rzeczy :D
    a dobre ochraniacze to jakie? Które polecacie tak na początek? No i żeby
    stosunek dobry miały (ceny do jakości oczywiście)

    --
    pozdro
    tadzik