  • Data: 2013-12-17 13:46:11
    Temat: Re: Likwidacja szkody z OC sprawcy - co i jak?
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-12-2013 11:46, Tadzik pisze:

    > Piotrek, że się tak głupio spytam ile Ty masz lat?
    > Bo ciągnie mnie do enduro ale boję się, że w moim wieku jakaś
    > osteoporoza albo co inne może mi 'narobić bigosu' a nie mogę sobie
    > pozwolić na unieruchomienie z powodu połamanych kończyn czy czegotam...
    A kto Ci sie kaze od razu lamac?
    Wbrew pozorom Twoj wiek bedzie Cie wystarczajaco "hamowal" przed
    rzeczami nie do konca madrymi na enduro. Poza tym, zawodnikiem juz nie
    bedziesz, beda Cie w lesie objezdzac dzieciaki na 125 dookola.
    Jezeli uswiadomisz sobie wlasne ograniczenia to droga do enduro otwarta
    - kupujesz dobre ochraniacze, dobry kask i w las!
    A jak jebniesz pare razy w grunt to tez zweryfikujesz wieeele rzeczy :D

    --
    pozdr
    Rogal