    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Likwidacja szkody z OC
    Date: Sun, 14 Jun 2020 17:28:28 +0200

    W dniu 2020-06-08 o 23:06, Cavallino pisze:

    > Ciężko będzie....
    > Nie wiem czy jest sens iść w koszty i o to walczyć, bez sądu pewnie się
    > nie obędzie.Pytanie czy nie lepiej jednak dać do ASO i niech robią
    > zgodnie z tehchnologią producenta.
    > Pewnie nie obejmuje wspawania i klepania....

    W ASO to już się nie raz przekonałem, że pracują chyba na kacu, bo za
    dobrze zarabiają, żeby się nie napić porządnie. Przykładowo wymiana
    przedniej szyby. Przyjechałem po odbiór po naprawie, było tuż przed
    zamknięciem ASO. Samochód stał na "wydawce" i poprosili, żeby obejrzeć.
    Obejrzałem - ok. Wyjechałem z wydawki na parking przed ASO i udałem się
    oddać samochód zastępczy. Wróciłem i chcę jechać do domu. A była to zima
    i padał śnieg. Włączam wycieraczki, a one zamiast do góry, to próbują
    iść "do dołu", jakby schować się pod maskę :-)
    Inny przypadek - polecany lakiernik pan "Zenek" lakierował mi zderzak.
    Niestety nie udało mu się dobrać zbyt dobrze koloru. Więc udałem się do
    ASO, żeby polakierowali jak w ASO. Przyjeżdżam po odbiór - widać, że
    zderzak polakierowany, ale kolor udało im się odtworzyć dokładnie taki,
    jaki nałożył pan Zenek, a nie fabryczny. I tak dalej - podobnych
    historii bywalcy ASO znają mnóstwo.
    Natomiast jeśli elementu nie da się wymienić bez cięcia/spawania, to ASO
    tego nie przeskoczy, tylko dlatego, że jest ASO. Najwyżej mogą
    wymontować wszystko z karoserii i wmontować do nowej karoserii.