  • 1. Data: 2011-02-17 21:28:28
    Temat: Likwidacja kraty w samochodzie ?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    Jaki jest teraz koszt zlikwidowania kraty w samochodzie ?

    Pozdrawiam !

  • 2. Data: 2011-02-17 22:16:48
    Temat: Re: Likwidacja kraty w samochodzie ?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:ijk0dc$6jt$1@news.onet.pl...
    > Jaki jest teraz koszt zlikwidowania kraty w samochodzie ?

    pięć dych

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 3. Data: 2011-02-18 06:51:56
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    mnie kosztowalo to 380zl

    kupilem autko w 2008 roku z kratka ale tylna kanapa pasy i wszystko jak w
    osobowce bylo , tylko z tylu kratka

    zeby zarejestrowac ciezarowke jako osobowy musialem:
    -udac sie do warsztatu ktory przerabia ( u mnie wiazalo sie to z wykreceniem
    2ch srub z podlogi/podwozia ) kratke mialem zdemontowana od razu po zakupie
    i lezala w garazu.
    Koszt 200zł
    -udac sie na stacje diagnostyczna w celu sprawdzenia czy autko spelnia
    wymogi osobowego
    Koszt 180zl

    czyli 2 papierki A4 - 380zł i dopiero z tymi papierkami moglem w wydziale
    kumunikacji zarejestrowac autko na siebie jako osobowe.

  • 4. Data: 2011-02-18 10:11:57
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 18 Lut, 06:51, "yoytek" <y...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > czyli 2 papierki A4 - 380zł i dopiero z tymi papierkami moglem w wydziale
    > kumunikacji zarejestrowac autko na siebie jako osobowe.

    Dzięki wszystkim za informacje :)
    Czyli kupując samochód z kratą najlepiej załatwić to tuż po kupnie, i
    zmienić wpis w dowodzie przy przerejestrowywaniu :)

    Pozdrawiam Cezary Daniluk !

  • 5. Data: 2011-02-18 20:41:13
    Od: Mirosław Ziółek <m...@g...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości grup
    g2000pri.googlegroups.com...
    > Dzięki wszystkim za informacje :)
    > Czyli kupując samochód z kratą najlepiej załatwić to tuż po kupnie, i
    > zmienić wpis w dowodzie przy przerejestrowywaniu :)>

    Czarek, nie zapomnij upomniec sie w warsztacie o dokumenty ( ksero- KRS
    zdaje sie) w ktorym jasno jest wyszczegolnione ze ten warsztat moze dokonac
    stosownych zmian.
    Ja przerabiajac Octavie i poprzedniego Accorda, sporo sie nawalczylem z
    urzedem komunikacji z takimi dokumentami ;)
    Wlasciwie to kratke moglbys zdjac sam, ale placisz w warsztacie za papier ;(

    Pozdr,
    Mirek

  • 6. Data: 2011-02-18 21:09:02
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 18 Lut, 20:41, Mirosław Ziółek <m...@g...pl> wrote:
    > U ytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisa w wiadomo ci grup
    g2000pri.googlegroups.com...

> [...]
    > urzedem komunikacji z takimi dokumentami ;)
    > Wlasciwie to kratke moglbys zdjac sam, ale placisz w warsztacie za papier ;(

    Klucze mam ;), miejsce mam, nie widzę przeciwwskazań ;)
    Dzisiaj walczyłem ze świecami żarowymi, nie spiesząc się wymieniałem
    ze 2h :D

    Niestety jeden otwór musiałem gwintować - ktoś wcześniej nie dociągnął
    świecy, co było widać było po sadzy w miejscu gdzie stożek dochodzi do
    stożka i jest uszczelnienie, ale 2 gwintowniki, przeleciałem otwór
    usuwając sadzę, i świeczka weszła na swoje miejsce :D

    Nie kupujcie badziewnych świec, poprzednie zakładane przez dwóch
    miłych panów były chyba najtańszą opcją z harta, oprócz numeru
    katalogowego nic więcej na nich nie było ;) teraz gruz dostał nowe NGK
    i znowu nie straszne mu -20 w nocy.... chociaż na tamtych 2 sprawnych
    też odpalał wesoło kopcąc na biało z tyłu :D

    Pozdrawiam !