  • 1. Data: 2011-02-17 13:03:54
    Temat: Nissan Almera DI 2.2 (2000r.)
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    Witam.
    Czy ktos moze napisac cos o tym silniku?
    Auto jest z roku 2000.
    Z tego co ustalilem to jest na lancuszku rozrzadu i na zwyklych
    wtryskiwaczach (nie pompowtryskach).
    A jak jest z trwaloscia tego silnika?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 2. Data: 2011-02-17 13:28:32
    Temat: Re: Nissan Almera DI 2.2 (2000r.)
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Z tego co ustalilem to jest na lancuszku rozrzadu i na zwyklych
    > wtryskiwaczach (nie pompowtryskach).
    > A jak jest z trwaloscia tego silnika?

    Moja nyska jest z 2001r przejechała ponad 230tys km. Wymieniona pompa
    wody, przepływka i usunięta chłodniczka oleju.
    Poza tym wszystko oryginalne. Nie pali oleju a na baku 850-1000km.
    O ile rozrząd wytrzymuje do 500tys km o tyle pompa wody mało kiedy aż
    tyle. Jest jednak na oddzielnym pasku i nie trzeba
    ruszać rozrządu by ją wymienić.
    Podobno po 150tys może paść pompa paliwa i turbina. Jedno i drugie
    boli w kieszeni:(

    grzech
    nyska